ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل به کاربران عادی اجازه استفاده از نسخه های بتای iOS را خواهد داد [شایعه]

در زمان توسعه ی OS X Yosemite، اپل جدا از توسعه دهندگان، به کاربران عادی نیز اجازه داد تا از نسخه های بتا استفاده کنند. با انجام همین کار بود که این سوال برای بسیاری پیش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

در زمان توسعه ی OS X Yosemite، اپل جدا از توسعه دهندگان، به کاربران عادی نیز اجازه داد تا از نسخه های بتا استفاده کنند. با انجام همین کار بود که این سوال برای بسیاری پیش آمد که آیا این شرکت در نسخه ی iOS بعدی نیز دست به اقدامی مشابه OS X خواهد زد؟

سالانه افراد زیادی اقدام به نصب نسخه های iOS مخصوص توسعه دهندگان می کنند و دلیل این کار هم استفاده از جدید ترین امکانات قرار داده شده در این پلتفرم و داشتن تجربه ای نو است. بسیاری از کاربرانی که نسخه های بتا که برای توسعه دهندگان ارائه شده اند را نصب می کنند حتی قصد ساختن هیچ اپلیکیشنی را نیز ندارند. بر اساس گزارش 9to5mac، اپل به زودی به کاربران عادی هم اجازه خواهد داد تا بتوانند بدون دردسر و داشتن حساب کاربری مربوط به توسعه دهندگان، از نسخه های بتا استفاده کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

iOS 8.3 که شامل پشتیبانی بی سیم از CarPlay، اموجی های جدید و دسترسی راحت تر به حساب کاربری گوگل است به شکل بتا، در میانه ی ماه مارس توسط برنامه ی AppleSeed به کاربرانی که مایل به امتحانش هستند، ارائه خواهد شد.

اما نسخه ی بسیار مهم تر iOS 9 است که قاعدتا باید در میان کنفرانس WWDC در ماه ژوئن معرفی شود. به شکل تئوری نیز اینگونه به نظر می رسد که هر چقدر افراد بیشتری گوشه و کنار iOS جدید را کندوکاو نمایند، اپل راحت تر باگ های پلتفرمش را یافته و آنها را رفع می کند اما جالب است بدانید در زمان عرضه نسخه های بتای OS X، صرفا یک میلیون کاربر قادر بودند آن را نصب نمایند و منابع مختلف معتقدند اپل برای iOS دست به این گستردگی کاربران نخواهد زد و صرفا 100.000 نفر قادر به استفاده از نسخه های بتا خواهند بود.

زمانی که این مقدار به سقف خود رسید هم احتمالا کاربران دوباره نیازمند کمک دوستان توسعه دهندشان خواهند شد. راه های دیگری وجود داشته و تنها با صرف مبلغ اندکی در PayPal، می توانید آیفون خود را به عنوان گجت توسعه دهنده جا زنید. اپل هنوز به شکل رسمی، خبر استفاده کاربران معمولی از iOS بتا را تایید نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • حامد
    حامد | ۲ اسفند ۱۳۹۳

    دوستان چرا فکر میکنن نمیتونن الان بتای ios 8.3 رو به طور مجانی نصب کنن بدون اکامت دولوپری ؟ من الان اکانت دولوپری ندارم و رو ios 8.3 beta 1 هستم . کافیه فایل ipsw رو دانلود کنید بعد کلید شیفت رو پایین نگه دارید و گزینه update در آیتونز رو بزنید و از 8.1.3 به صورت آپدیت به 8.3 میرید به همین راحتی .

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲ اسفند ۱۳۹۳

    معمولا نسخه پیش نمایش اگر برای همه باشه خیلی میتونه فیدبک های خوبی رو به شرکت بده اما یه مشکلی هم هست یه سری افرادی که ففط میخوان آپدیت روز زودتر بگیرن اگر مشکلی براشون پیش بیاد هی میان میگن اِله و بِله مثل زمانی که نسخه پیش نمایش وینفون اومد ، اپل باید این ذهنیت رو ایجاد کنه که نسخه پیش نمایش رو هرکس بگیره امکان اینکه هر سر گوشیشون بیاد هست

  • MansourGhanaei
    MansourGhanaei | ۲ اسفند ۱۳۹۳

    همیشه برای من سوال پیش میاد که چرا اپل دربخش تولید گوشی همیشه پرچمدار تولید میکنه و به فکر تولید میان رده نیست.! خیلی به فروش اپل میتونه کمک کنه.

    ===========================================
    ===========================================

    ضربه ای بزرگ به لِنوو
    http://tinyurl.com/mqupnf9

    • 7.62mm
      7.62mm | ۴ اسفند ۱۳۹۳

      اصلا منطقی نیست، فروش میان رده تنها کاریزمای آیفون رو ضعیف میکنه، در ثانی سهم آیفون اصلی کم میشه یعنی فروش یه گوشی با سود کم بجای آیفون با سود فراوان. اپل یه بار این اشتباه رو با 5C مرتکب شد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی