ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Vibe Max از لنوو همراه با استایلوس در راه است

چندی پیش از برنامه لنوو برای رونمایی از 5 تلفن هوشمند جدید در MWC 2015 گفتیم که عبارتند از Vibe X3، Vibe S1، Vibe P1، Vibe P1 Pro و Vibe Shot. حال خبر رسیده که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

چندی پیش از برنامه لنوو برای رونمایی از 5 تلفن هوشمند جدید در MWC 2015 گفتیم که عبارتند از Vibe X3، Vibe S1، Vibe P1، Vibe P1 Pro و Vibe Shot. حال خبر رسیده که احتمالا پای موبایل ششمی هم در میان است که پیش بینی می شود با نام Vibe Max ارائه گردد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس خبری که در وبسایت MXPhone منتشر گردید، این تلفن هوشمند در میان مدل های جدیدی که قرار است از سوی لنوو عرضه گردند، بزرگ ترینشان خواهد بود و نمایشگری 6 اینچی با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل (Quad HD) دارد.

جالب است بدانید که Vibe Max همچنین نخستین اسمارت فون اندرویدی لنوو است که همراه با یک استایلوس (احتمالا AnyPen) عرضه خواهد شد.

در حال حاضر جزئیاتی در مورد این قلم در دسترس نیست، با این همه، پیش بینی می شود که قابلیت های آن مشابه استایلوس S Pen سامسونگ باشد.

از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می توان به حسگر اثر انگشت، NFC و یک باتری بزرگ اشاره نمود که احتمالا از نوع 4000 میلی آمپر ساعتی است.

متأسفانه هنوز هم نمی دانیم که شمایل این تلفن هوشمند چگونه خواهد بود چراکه هیچگونه تصویری از آن در دست نیست. در هر صورت به نظر می آید که لنوو قصد دارد در کنگره جهانی موبایل امسال حسابی خبر ساز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی