ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل One M9 به همراه رندر های جدید لو رفتند

وبسایت آلمانی MobileGeeks، رندر های جدیدی از HTC One M9 را به نمایش گذاشته و ادعا می کند این تصاویر، با نمونه ی اصلی این تلفن هوشمند که به زودی معرفی خواهد شد، تفاوتی نخواهند داشت. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

وبسایت آلمانی MobileGeeks، رندر های جدیدی از HTC One M9 را به نمایش گذاشته و ادعا می کند این تصاویر، با نمونه ی اصلی این تلفن هوشمند که به زودی معرفی خواهد شد، تفاوتی نخواهند داشت.

M9 در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره ای به بازار خواهد آمد و در خصوص سخت افزار به کار رفته در آن نیز، به نظر نمی رسد هیچ جای سوالی باقی مانده باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون را یک بار دیگر مرور کنیم، همچنین تصاویر جدید را در ادامه پست مشاهده فرمایید.

همانگونه که پیشتر نیز برایتان گفته بودیم، M9 از یک نمایشگر ۵ اینچی ۱۰۸۰P بهره گرفتهو قلب تپنده ی آن نیز اسنپدراگون ۸۱۰ هشت هسته ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز خواهد بود. دوربین اصلی تلفن یاد شده از سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی و فلاشی دوگانه استفاده کرده و اچ تی سی تصمیم گرفته این بار UltraPixel ۴ مگاپیکسلی خود را به جلوی دستگاه انتقال دهد. ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از ۱۲۸ مگابایت حافظه ی جانبی microSD از دیگر مشخصات این پرچمدار هستند. برای بخش صدا نیز تایوانی ها مانند همیشه از اسپیکر های قدرتمند BoomSound  استفاده می کنند. به جز NFC و بلوتوث ۴.۱، چیپست LTE آن قادر به پشتیبانی از سرعتی برابر با ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

در بخش نرم افزاری نیز اندروید ۵ در کنار پوشش مخصوص HTC به نام Sense، خودنمایی می کنند. گفته می شود ضحامت One جدید به ۹.۶۱ میلیمتر خواهد رسید و وزنی برابر با ۱۵۷.۵ گرم خواهد داشت و باتری این محصول نیز ۲۹۰۰ میلی آمپر است.

وبسایت موبایل گیک ادعا دارد M9 در ابتدای ماه آوریل با قیمت ۷۴۹ یورو (۸۵۲ دلار) به بازار (آلمان) خواهد آمد که البته انتظار می رود محصول مورد بحث در ایالات متحده نیز با قیمتی برابر با ۷۵۰ دلار به فروش برسد.

از سوی دیگر گویا M9 تنها محصولی نیست که در اول مارس معرفی می گردد و شرکت تایوانی قصد پرده برداری از M9 Plus را نیز دارد که گفته می شود از نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن Quad HD استفاده می کند.

HTC-One-M9-renders (5) HTC-One-M9-renders (4) HTC-One-M9-renders (3) HTC-One-M9-renders (2) HTC-One-M9-renders (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Vilpi
    Vilpi | ۳ اسفند ۱۳۹۳

    بعید میدونم این باشه و امیدوارم که این شکلی نباشه چون به جز دوربین پشتش هیچ فرقی با ام 8 نداره، یعنی گروه طراحی HTC این یه سال داشتن چیکار میکردن؟ بعید میدونم کسی از ام 8 به این گوشی آپگرید کنه.

  • ممد علی
    ممد علی | ۳ اسفند ۱۳۹۳

    اولین اسمارتفونم اچ تی سی بود و اون موقع تصمیم گرفتم دیگه هیچی به جز اچ تی سی نخرم ، که البته بعدش ی لومیا گرفتم و بعدشم سامسونگ و کم کم از این برند دور شدم . متاسفانه باید بگم هیچوقت تصور نمیکردم این حرفو راجب اچ تی سی بزنم ولی ...
    تو دنیای تکنولوژی ، پیشرفت نکردن ی جور پسرفته ، و من در طراحی ام 9 چیزی به جز در جا زدن نمیبینم... لیست پرچمداراشو که کنار هم بذارین میفهمین کم کم و خیلی خیلی آروم چشمه خلاقیت تو این شرکت داره میخشکه ، اچ تی سی وان ایکس انقلابی ، شاهکاری به اسم باترفلای که اولین گوشی ای بود که با صفحه فول اچ دی به تولید انبوه رسید ( با اسم دروید دی ان ای) ، اچ تی سی وان ام 7 که شرکتو از ورشکستگی نجات داد ، وان ام 8ی که به خاطر دوربین دوگانش و طراحیش یکم نوآوری داشت و ام 9ی که هیچ نوآوری ای نداره ....
    واقعا ناراحتم :(

  • رضا
    رضا | ۳ اسفند ۱۳۹۳

    نمی دونم چرا دوستان خیلی ذوق می کنند ؛ M7 که مثل M8 فقط سخت افزارش بروز شده ؛ که مطمئنا اگر هم سخت افزارش بروز نشه کسی سراغ مدل های جدید نمی ره ؛ دیگه مثل قدیم گوشی های جدید برام جذاب نیستند ؛ هیچ فناوری یا پیشرفت جالبی ندارند

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳ اسفند ۱۳۹۳

    اچ تی سی تنها برندیه که از تکرارش خسته نمیشم چون داره یه چیز لوکس رو تکرار میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی