ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اپل واچ راهی بوتیک های لوکس پاریس می شود؟

یکی از جالب ترین مسائلی که در مورد ساعت هوشمند اپل مطرح می گردد، مراکزی است که این محصول در آنها فروخته خواهد شد. در حالی که اپل کالاهای مصرفی اش را به طور معمول ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

یکی از جالب ترین مسائلی که در مورد ساعت هوشمند اپل مطرح می گردد، مراکزی است که این محصول در آنها فروخته خواهد شد.

در حالی که اپل کالاهای مصرفی اش را به طور معمول در فروشگاه هایی چون Best Buy به فروش می رساند، اپل واچ گجتی کاملا متفاوت است.

گفته می شود که مدل های پیشرفته تر این ساعت، هزاران دلار قیمت دارند و با در نظر داشتن این مسأله می توان اینگونه استنباط نمود که اپل واچ به جای آنکه تکنولوژی باشد بیشتر نوعی کالای لوکس شخصی است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با این تفاصیل، یکی از پرسش های مهمی که در رابطه با اپل واچ مطرح می گردد این است که آیا کمپانی سازنده آن در نظر دارد مدل های منتخبی از ساعت هوشمند خود را در فروشگاه ها و ساعت فروشی های لوکس دنیا عرضه کند؟

آنطور که سایت 9to5Mac گزارش می دهد اپل احتمالا چنین برنامه ای را برای پاریس دارد. براساس گزارشات متعددی که از فرانسه به بیرون درز کرده، این شرکت در حال ساخت نوعی غرفه اختصاصی برای اپل واچ آتی اش در برخی فروشگاه های لوکس پاریس است.

در این گزارش آمده است که این غرفه ها هم اندازه بالکن های کوچک هستند و اینکه Angela Ahrendts نایب رئیس ارشد خرده فروشی های اپل شخصا مدیریت ساخت این سازه ها را در گالری های Lafayette واقع در بلوار  Champs Elysees پاریس بر عهده گرفته.

در این نقطه، روشن نیست که آیا نمایش ساعت های گران قیمت اپل در گالری های لوکس پاریس دائمی خواهد بود یا اینکه تصمیمی موقتی است که به مناسبت رونمایی از اپل واچ اتخاذ گردیده.

باید منتظر ماند و دید که آیا اپل تصمیمی برای عملیاتی ساختن این مسأله در ایالات متحده آمریکا دارد یا خیر. آریل آدامز از aBlogWatch در پست خود اینگونه نوشته است:

نکته جالب در مورد ساعت اپل محلی است که قرار است در آن فروخته شود. باید پذیرفت که این کمپانی محصولی را ساخته که به هیچ وجه برای عرضه در فروشگاه هایی نظیر Best Buy مناسب نیست، بلکه بهتر است که در بوتیک ها و فروشگاه های لوکس دنیا ارائه گردد.

اپل هنوز هم چیزی را تأیید نکرده، با این همه، زمانی که من موضوع فروش اپل واچ در فروشگاه های غیر سنتی نظیر فروشگاه های جواهر، ساعت و مانند آن را مطرح نمودم، کوپرتینویی ها از عنوان «ایده جالبی است» برای آن استفاده نمودند.

از نظر بازاریابی، اینکه اپل واچ به عنوان کالایی لوکس در بوتیک های سطح بالا عرضه گردد، کاری کاملا عقلانی است.

سایت هایی مانند Best Buy می توانند گزینه ای ایده آل برای فروش مواردی نظیر DVD، تلویزیون و آیفون محسوب شوند اما در مورد یک ساعت چند هزار دلاری اوضاع کمی فرق خواهد کرد.

اما قصد ما از مطرح نمودن این مسأله آن نیست که بگوییم اپل نباید ساعت هوشمند آتی اش را در Best Buy عرضه نماید بلکه بهتر آن است که خرده فروشی های دیگری را نیز در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • farzad
    farzad | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    تو پاريس اپل يه فروشگاه بي نظير تو موزه لوور پاريس زير هرم شيشه اي لوور داره. به نظر من اپل هميشه واسه پاريس يه توجه ويژه اي داره البته من فروشگاه هاي داخل امريكا رو نرفتم اما اپل استور لوور خيلي فوق العاده هست. بعدم طراحي كل اپل استور ها رو قراره جاني و انجلا يه بازطراحي اساسي كنن

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • حامد لند
    حامد لند | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    یعنی چی خوب معلومه ساعت طلاس.... اصلا قابل مقایسه با آیفون و قیمت آیفون نیس معلومه که گرون تر میشه بعضی از مدلاش....


    واقعا کالای لوکس و دوس داشتنی هستش.... بهترینش هم همینیه که عکسش توی این پسته...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی