ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ویجت های کاربردی ساعت و آب و هوا در “یونیک ویجت”

از نقاط قوت سیستم عامل اندروید، تنوع بسیار بالای ویجت های آن است که تقریبا پاسخگوی هر نیاز و سلیقه هستند. یکی از کاربردی ترین قابلیت های آنها نیز، نمایش مختصر و مفید اطلاعاتی است ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

از نقاط قوت سیستم عامل اندروید، تنوع بسیار بالای ویجت های آن است که تقریبا پاسخگوی هر نیاز و سلیقه هستند. یکی از کاربردی ترین قابلیت های آنها نیز، نمایش مختصر و مفید اطلاعاتی است که از چند اپلیکیشن بدست می آیند.

طبعا اطلاع از ساعت و وضعیت آب و هوا یکی از ضروریات به حساب می آید و یکی از کاربردهای ویجت ها، نمایش این دو در صفحه اصلی و نوار اعلان موبایل است. "یونیک ویجت" توانایی ساخت و شخصی سازی انواع مختلفی از این دست ویجت ها را برایتان ممکن کرده است.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

یونیک ویجت برای پیش بینی وضعیت جوی از داده های weather.com استفاده کرده و این اطلاعات را در رابط کاربری زیبا و منظمش به نمایش در می آورد. با فشردن آیکن اپ، به منوی وضعیت آب و هوا وارد می شوید. در این بخش تاریخ و ساعت، دمای فعلی شهرتان به همراه جزئیاتی همچون رطوبت، سرعت وزش باد، ماکزیمم و مینیمم دما، میدان دید و درصد احتمال بارش را ملاحظه خواهید کرد.

UniqueWidgets 2

یونیک ویجت امکاناتش را به ویجت سازی محدود نکرده و اپلیکیشن مناسبی برای پیش بینی وضعیت هوا هم هست. در منوی آب و هوا به غیر از مواردی که گفته شد، برگه های دیگری هم برای پیش بینی وضعیت جوی روزهای آینده، پیش بینی ساعت به ساعت هوا (تقسیم شده به صبح، ظهر و عصر) و حتی وضعیت هلال ماه و ساعات طلوع و غروب خورشید را هم مشاهده می کنید که قبلا چنین امکاناتی را در کمتر اپلیکیشن ایرانی دیده بوده ایم.

بیش از 60 مدل ویجت با ابعاد مختلف (از 1x1 گرفته تا 4x4) را می توانید با یونیک ویجت بسازید و از نظر ترکیب رنگی و اطلاعاتی که نمایش می دهد تنظیمش کنید. خوشبختانه برای شخصی سازی هر یک از آنها دستتان کاملا باز است و امکانات کاملی هم برای رنگ آمیزی شان در اختیارتان قرار گرفته. اگر هم هیچ کدام از ویجت های پیش فرض اپ مورد پسندتان واقع نشد، حتما در بخش فروشگاه ویجت مورد علاقه تان را پیدا خواهید کرد.

UniqueWidgets 3

در منوی فروشگاه یونیک ویجت، گالری زیبایی از انواع ساعت های عقربه ای و دیجیتالی و همچنین ویجت های وضعیت هوا را ملاحظه می کنید که برای مزین نمودن دسکتاپ موبایل شما آماده دانلود شده اند. خوشبختانه ویجت های بخش فروشگاه در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس هستند. بخشی از اپ نیز به نمایش وضعیت باتری اختصاص داده شده که برخی اطلاعات آن مثل نمودار مصرف باتری و زمان باقی مانده از شارژ می توانند برایتان مفید واقع شوند.

در میان اپلیکیشن های ویجت ایرانی که تاکنون دیده ایم، یونیک ویجت از طراحی خوب و قابل قبولی برخوردار است و مطمئنا می تواند طیف وسیعی از سلایق را پاسخگو باشد. تنها ایرادی که می توان به آن گرفت، وابستگی کاملش به اتصال اینترنتی است، طوری که در حالت آفلاین نمی توانید دمای هوا را با آن چک کنید که امیدواریم در نسخه های بعدی برای رفع این مشکل چاره ای اندیشیده شود.

یونیک ویجت را می توانید به صورت رایگان برای گجت های اندرویدی خود دانلود کنید.

یونیک ویجت

یونیک ویجت

سازنده: راه کار ششم قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    ممنون جناب بیگ زاده ، اما هیچکدومشونو دانلود نکردم :D

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    سازنده : راه کار ششم
    !! راه کار ششم چیه؟

  • aria
    aria | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    این همه برنامه نیس اندروید ایرانی یکشون نیومدند یک وبجت اخبار فارسی زبان درست کنن ...همش چیز های مسخره !!!!!!

    بابا بیاید یک نرم افزار استاندارد فلیپ بودر فارسی درست کنید

    • آریا
      آریا | ۴ اسفند ۱۳۹۳

      حالا گیریم اپ اخبار فارسی هم ساختن. شما اخبار داخلش رو باور میکنی؟
      مشکل ما فراتر از این حرفاست

مطالب پیشنهادی