ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شواهد خبر از خرید کمپانی Camel Audio توسط اپل می دهند

به گزارش وب سایت MacRumors اپل کمپانی ساکن لندن Camel Audio را خریداری کرده است. شرکت مذکور مجموعه ای نرم افزاری تحت عنوان Alchemy را به بازار عرضه می کرد که شامل افکت های صوتی گوناگون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

به گزارش وب سایت MacRumors اپل کمپانی ساکن لندن Camel Audio را خریداری کرده است. شرکت مذکور مجموعه ای نرم افزاری تحت عنوان Alchemy را به بازار عرضه می کرد که شامل افکت های صوتی گوناگون و پلاگین های مختلف از جمله synths بود و اهالی دنیای موسیقی می توانستند با استفاده از آنها به ایجاد ترک های (Tracks) موزیک دیجیتالی بپردازند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در سال ۲۰۱۵ Camel Audio به شکل مرموزی ضمن تشکر از مشتریانش به خاطر همراهی شان با این کمپانی، به آنها اعلام کرد که دیگر قصد ندارد فروش تجاری محصولاتش را ادامه دهد. تا به امروز دلیل این تصمیم در هاله ای از ابهام قرار داشت، اما اکنون به نظر می رسد که این شرکت تحت تملک اپل درآمده است.

MacRumors در همین راستا به سندی اشاره کرده که در آن از نام وکیل کوپرتینویی ها با عنوان مدیر عامل جدید کمپانی مورد بحث یاد شده و آدرس ذکر گشته برای آن نیز به مقصر اصلی اپل در انگلستان اشاره دارد.

به نظر می رسد هدف اپل از توقف فروش تجاری محصولات Camel Audio این بوده که آنها را با نرم افزارهای تولیدی خودش ادغام نماید. کمپانی مذکور هم اکنون دو ابزار قابل توجه با عناوین "گاراژ بند" و "لاجیک پرو X" را برای تولید موسیقی به کاربرانش ارائه می کند.

در همین رابطه و در ماه ژانویه Camel Audio در بیانیه ای رسمی بر روی وب سایتش آورده بود:

از شما که تلاش های چندین ساله ما در زمینه ی تولید جلوه ها، پلاگین ها و کتابخانه های صوتی را پشتیبانی نمودید تشکر می کنیم.

پلاگین ها، کتابخانه های صوتی و سایر نرم افزارهای Camel Audio دیگر برای فروش عرضه نمی شوند و محصولاتی که قبلاً خریداری کرده اید را می توانید تا تاریخ هفتم جولای ۲۰۱۵ دانلود نمایید. توصیه می کنیم موارد خریداری شده ی خود را دانلود و از آنها پشتیبان تهیه کنید، تا در صورت لزوم در آینده نیز کماکان قادر به استفاده از این ابزارها باشید.

اپل تا کنون حاضر نشده در رابطه با خرید قطعی این شرکت توضیحی ارائه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۶ اسفند ۱۳۹۳

    حامد عزیز سوال اینجاست که باچی می خوان رندر بگیرند با مک
    با کدوم نرم افزار می خوان رندر بگیرند وقتی نرم افزاری وجود نداره با چی میخوان رندر بگیرند . با چه پلاگینی می خوان آهنگ بسازند وقتی پلاگینی وجود نداره

    همه استدیو های فیلم سازی برای رند و ویرایش محتوا از ویندوز استفاده می کنند . مثال : Iron Man 3 وGravityوBig Hero و همه این ها برای تصحیح رنگ از مک استفاده می کنند .

  • TROOL
    TROOL | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    کار خوبی کرده همین.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی