ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کروم بوک جدید گوگل به نام Pixel 2 به زودی از راه خواهد رسید

در فوریه ی سال ۲۰۱۳ بود که گوگل از کروم بوک «پیکسل» پرده برداشت، محصولی قوی که ثابت می کرد کروم بوک ها می توانند پاسخگوی استفاده ی روزانه ی هر نوع کاربری باشند. در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

در فوریه ی سال ۲۰۱۳ بود که گوگل از کروم بوک «پیکسل» پرده برداشت، محصولی قوی که ثابت می کرد کروم بوک ها می توانند پاسخگوی استفاده ی روزانه ی هر نوع کاربری باشند. در دوره ای که بیشتر کروم بوک ها به عنوان محصولاتی ارزان قلمداد می شدند، پیکسل با قیمت ۱۲۹۹ دلاری و امکانات بسیارش، مانند صفحه نمایش لمسی و طراحی تحسین برانگیز، آمده بود تا دل کاربران را به دست آورد.

اگر شما هم جز افرادی هستید که در آن زمان شیفته ی پیکسل شده بودید، برایتان خبرهای خوبی داریم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

خبرهای مربوط به معرفی نسخه دوم از کروم بوک پیکسل، اخیرا دست به دست می شد اما حالا بالاخره می توان گفت اخباری نیمه رسمی، وجود و معرفی زود هنگامش را تایید کرده اند. یکی از کارمندان گوگل به نام Renee Nieme در رویدادی در شهر سن دیگو به خبرنگاران گفت: «ما در حال کار بر روی یک پیکسل جدید هستیم و این محصول به زودی به بازار عرضه خواهد شد. هرچند فروش این محصول به زودی آغاز خواهد شد، اما بهتر است انتظارات خود را چندان بالا نبرید زیرا این محصول هنوز هم در دست توسعه است و تعداد زیادی هم از نسخه ی جدید پیکسل تولید نخواهد شد.»

اطلاعات دیگری در خصوص سخت افزار به کار رفته و یا دیگر بخش های کروم بوک جدید در دست نیست و صرفا همین را می دانیم که به زودی با آن رو به رو خواهیم شد. بعید نیست این محصول با قیمت بالای ۱۳۰۰ دلاری اش، یک بار دیگر قصد گسترش مرزهای کروم بوک ها را داشته باشد.

البته ذکر این نکته نیز لازم است که محصول مورد بحث بیشتر برای توسعه دهنگان و عاشقان گوگل ساخته می شود و بسیاری هم عقیده دارند بهتر است تا این کمپانی در قیمت گذاری خود تجدید نظر نماید. اکثریت کاربران ترجیح می دهند به جای پرداخت چنین مبلغی برای این کروم بوک، به سراغ لپ تاپ های تقریبا High End با قیمتی برابر با ۵۰۰ الی ۶۵۰ دلار بروند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • هدست واقعیت مجازی
    هدست واقعیت مجازی | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    بسته بندی جالبی داره ها

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    با کروم بوک کلا حال نمیکنم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی