ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی تبلیغاتی از HTC One M9 و تأیید صحت آن از سوی یکی از مدیران اسبق این شرکت

بعد از ظهر روز گذشته دو ویدئوی جدید از تلفن رونمایی نشده HTC One M9 منتشر گشت. نخستین تیزر، یک ویدئوی تجاری بود که روی قابلیت های دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی این محصول تمرکز داشت. تیزر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

بعد از ظهر روز گذشته دو ویدئوی جدید از تلفن رونمایی نشده HTC One M9 منتشر گشت. نخستین تیزر، یک ویدئوی تجاری بود که روی قابلیت های دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی این محصول تمرکز داشت.

تیزر دوم هم ویدئویی تبلیغاتی بود که برای پرچمدار آتی این کمپانی ساخته شده. نکته ای که در وهله نخست در رابطه با این تیزرها به ذهن خطور می کند آن است که تلفن به تصویر کشیده شده شباهت زیادی به پرچمدار فعلی این شرکت به نام (HTC One (M8 دارد.

قسمت پشت بدنه با آنچه پیشتر تصور می شد تفاوت داشت و خبری از دوربین دوگانه M8 نبود. حاشیه های کناری نمایشگر نیز کمتر شده بودند، با این همه، حس کلی این تلفن هوشمند شبیه به نسخه قبلی اش بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پس از انتشار این ویدیوها، بسیاری ابراز امیدواری کردند که تیزرهای یاد شده جعلی هستند و در نهایت نیز اچ تی سی اعلام کرد که آنها را صرفا برای گمراه کردن رسانه ها منتشر نموده است.

اما دیروز توئیتی از سوی لگ مامی مدیر سابق محصولات این کمپانی منتشر شد که به نظر صحت فیلم های پخش شده را تأیید می کند.

او در توئیت خود نوشته بود که «رازها بر ملا شد» و «هیچ شگفتی وجود ندارد». این خانم که هم اکنون در سیانوژن مشغول به کار است در ادامه ذکر کرده بود که احتمالا پرچمدار فلزی اچ تی سی را خریداری خواهد کرد.

ممکن است تصور کنید، هدف خانم مامی کمک به اچ تی سی و گمراه نمودن هر چه بیشتر اذهان کاربران و رسانه ها بوده، اما این احتمال بیش از اندازه بعید به نظر می رسد و محصولی که در ویدئوها مشاهده می شود کاملا رندرهایی که تا کنون در مورد آن منتشر شده را تأیید می کند.

با این حال، انتشار این خبر بدان معنا نیست که اچ تی سی هیچگونه خبر تازه ای را برای علاقمندان به پرچمدار آتی اش ندارد. براساس توئیتی که روز گذشته از سوی جف گوردون مدیر ارشد ارتباطات آنلاین این کمپانی منتشر گشت، بهترین بخش مراسم رونمایی از محصول اچ تی سی در روز دهم اسفند، همان قسمتی است که هیچگونه اطلاعاتی در موردش وجود ندارد و برخی احتمال می دهند که منظور او از این قسمت، معرفی HTC One M9 Plus باشد.

توجه: قسمت ابتدایی ویدئو فاقد صدا است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • Vahid JS
    Vahid JS | ۸ اسفند ۱۳۹۳

    این ویدئو احتمالا ساختگی هست!(به گوشه ها دقت کنید)

    شاید خود HTC این رو ساخته تا بعدا سورپرایزمون کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی