ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاثیر نسخه موبایل سایت ها بر نتایج جستجوی گوگل

به زودی تغییرات بزرگی را در الگوریتم جستجوی گوگل شاهد خواهیم بود؛ از ۲۱ آوریل، غول جستجو شروع به امتیازدهی به وب سایت هایی می نماید که از طراحی صحیحی برای اسمارت فون ها و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۱:۳۰

به زودی تغییرات بزرگی را در الگوریتم جستجوی گوگل شاهد خواهیم بود؛ از ۲۱ آوریل، غول جستجو شروع به امتیازدهی به وب سایت هایی می نماید که از طراحی صحیحی برای اسمارت فون ها و دستگاه های همراه برخوردارند؛ نتیجه اینکه وب سایت های مذکور در نتایج بالاتری به نمایش در خواهند آمد.

گوگل می گوید تغییراتی که در آینده ای نزدیک از راه خواهند رسید، تاثیری بزرگ بر روی جستجوی موبایلی در تمام زبان ها خواهند داشت و در نهایت کاربران از وب سایت های با کیفیت تری دیدن خواهند نمود.

از هر جهت که به مساله نگاه کنیم، این تغییرات مستقیما به سود کاربران خواهند بود. گاهی یک وبسایت نسخه ی موبایل ندارد و یا آن را به شکل صحیحی طراحی ننموده است؛ افزوده شدن قابلیت جدید، این ایده را در ذهن صاحبان سایت ها پدیدار می نماید که با داشتن نسخه ی موبایل مرتب تر، بازدید بیشتری نیز خواهند داشت.

صاحبان سایت هایی که تمایل دارند بدانند که چه امتیازی از گوگل برای وب سایت خود کسب می کنند، می توانند از طریق این ابزار گوگل، درجه کیفیت طراحی وب سایت خود برای نسخه های موبایل را مورد بررسی قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    همین سایت دیجیتو رو هم خوب باز نمیکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی