ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شصت هزار نفر در حال تست ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند هستند

کمی قبل مایکروسافت پیش نمایشی فنی از ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند را در اختیار اعضای برنامه ی Insider خود گذاشت، تا آنها نسبت به آزمایش این نسخه اقدام نمایند، اما در این بین تعداد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۴۵

کمی قبل مایکروسافت پیش نمایشی فنی از ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند را در اختیار اعضای برنامه ی Insider خود گذاشت، تا آنها نسبت به آزمایش این نسخه اقدام نمایند، اما در این بین تعداد تلفن های هوشمندی که توانایی نصب سیستم عامل یاد شده را داشتند بسیار محدود بود و محصولات پرچمداری همانند لومیا ۱۰۲۰، ۱۵۲۰ و Icon جز لیست اعلام شده نبودند.

حال یکی از منابع نزدیک به این شرکت به وب سایت Neowin اطلاع داده که در زمان حاضر تقریباً ۶۰.۰۰۰ دستگاه در حال تست نسخه ی پیش نمایش فنی ارائه شده از ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند هستند، که البته این رقم شامل موبایل های مورد استفاده ی خود کارمندان مایکروسافت نیز می گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این آمار حکایت از این دارد که هم اکنون جامعه ی آزمایش کننده ویندوز ۱۰ برای اسمارت فون ها بسیار کوچک به حساب می آید و البته این مسئله با توجه به عرضه شدن نسخه ی پیش نمایش برای محصولات میان رده و اقتصادی چندان امری عجیب نیست.

به صورت معمول و با توجه به کم جمعیت تر بودن جامعه ی کاربری ویندوز فون به نظر می رسد قشری از کاربران که محصولات پرچمدار را در اختیار دارند افرادی هستند که پتانسیل زیاد تری برای مورد آزمایش قرار دادن نسخه های بتا دارند و احتمالاً با عرضه ی پیش نمایش های بعدی برای موبایل های آنها تعداد تست کننده این سیستم عامل نیز افزایش درخوری خواهد یافت.

گفته می شود برنامه ی اینسایدر مایکروسافت هم اکنون ۲.۸ میلیون نفر عضو دارد و این افراد اشتیاق قابل توجهی برای آزمایش کردن نسخه های تازه ویندوز ۱۰ از خود نشان می دهند و تلاش می نمایند مایکروسافت را در جهت بهبود هر چه بهتر نسل بعدی پلتفرمش یاری رسانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    من جزو اونا نیستم به خودم تسلیت میگم

  • امین
    امین | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    اقا خیلی وقته دنبال رينگتون برنامه باما بروز باشید هستم واسه اس ام خوری
    لطفا یه روشی به ما نشون بدید واسه دانلود :)

    ببینم چه میکنید :) :)

  • غلامرضا
    غلامرضا | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    باسلام علت تاخیر در دریافت اپدیت دنم بر میگرده به همزمان شدنش با انتشار پیش نمایش ویندوز ده که افرادی مثل من نوعی فکر میکردم که حلوا پخش میکنند وریختند برای دریافت ودانلود این پیش نمایش این در صورتی که مایکروسافت این اپدیت را برای افرادی که در برنامه نویسی تخصص دارند منتشر تا باگ ها واشکالاتش را گزارش تا ازطریق شرکت مرتفع گردد واعلام که هرکه نصب کرد وباعث خرابشدن گوشیش شود خود مسئوله که با این اوصاف ایرانیان معزز به این هشدارهابی توجه بودند یکی از دووستان میگفت عدهای از کاربران اشکالات را با زبان شیرین فارسی ارسال نموده بودند که این نشان دهنده عدم اگاهی نامبردگان دارد ایکاش در اینگونه مواقع خردمندانه رفتار وبرخورد تا دیگران را به زحمت نیاندازیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی