ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وایو به بازار تلفن های هوشمند وارد می شود

از زمانی که سونی برای تمرکز روی کسب و کار اصلی اش، برند وایو را به شرکت Japan Industrial Partners فروخت، بیشتر از یک سال می گذرد. وایو نیز اخیرا مشغول همان کاری شده که انتظارش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

از زمانی که سونی برای تمرکز روی کسب و کار اصلی اش، برند وایو را به شرکت Japan Industrial Partners فروخت، بیشتر از یک سال می گذرد.

وایو نیز اخیرا مشغول همان کاری شده که انتظارش می رفت: ساخت و فروش لپ تاپ و تبلت. حال تصور کنید که ماه آینده، شاعد معرفی یک تلفن هوشمند از سوی این برند باشیم که یا حاصل همکاری اش با سونی خواهد بود و یا اینکه به تنهایی آن را می سازد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته لازم است یادآور شویم که این خبر از سوی وایو منتشر نشده و در عوض شرکتی به نام Japan Communications ادعا نموده که از سوی وایو انتخاب شده تا در فعالیت جدیدیش آن را همراهی نماید.

براساس این خبر، وایو جزئیات این امر را در روز دوم ماه مارس و پس از اتمام MWC 2015 منتشر خواهد کرد. گفته می شود که تلفن هوشمند ذکر شده در تعدادی بنچمارک نیز رویت شده و امکاناتش آنطور که انتظار می رفته در سطح بالایی قرار ندارد.

اسمارت فون مورد بحث که مشخصاتش با شماره مدل JCI VA-10J در بنچمارک های یاد شده لو رفته دارای یک چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 410 با چهار هسته و فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز خواهد بود.

دو گیگابایت رم، نمایشگر 5 اینچی 720p، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی نیز از دیگر امکانات این محصول است.

این تلفن هوشمند از نسخه 5.0 اندروید بهره خواهد برد و در مجموع می توان گفت که در زمره اسمارت فون های میان رده قرار می گیرد.

ورود وایو به این بازار امری است که باعث شگفتی بسیاری می شود، با این همه، احتمال نمی رود که توافق این برند با سونی حاوی بندهایی باشد که مانع از ورودش به این عرصه شود.

در واقع، اگر سونی هنوز هم سهمی در برند وایو داشته باشد، پیش بینی می شود که در این اقدام با Japan Industrial Partners مشارکت داشته باشد.

اگر چنین شود، با در نظر داشتن سری نخست لپ تاپ های وایو (که در زمان مدیریت جدید ساخته شدند) به نظر می رسد که تلفن های هوشمند این برند هم نوع میان رده ای از سری اکسپریا باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    چه بساطی میشه وایو بیاد

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    لپتاپ هاش که یکی از بهترین ها بوده قطعا گوشیش هم میتونه میانرده خوبی باشه ، اندروید 5 رو دوس داشتم این وسط باید ببینیم طراحیش چیه

  • pars
    pars | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    وقتی اسم سونی رو لپ تاپهاش بود تو بازار جهانی فروش نداشت چه برسه به الان که دیگه سونی نیست و اینکه خود Xperia ی سونی هم مثل وضعیت کامپوتر vaio ی سابقه و مشکل داره . دیگه vaio چی میگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی