ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل رندرهای مربوط به بازسازی مقر اصلی اش را منتشر کرد [تماشا کنید]

گوگل روز گذشته خبر جالبی را منتشر کرد؛ این کمپانی بزرگ قصد دارد تا مقر اصلی خود که در شهر مانتین ویو (ایالت کالیفرنیا) واقع شده را یک بازسازی اساسی نماید. به جای ساخت ساختمان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

گوگل روز گذشته خبر جالبی را منتشر کرد؛ این کمپانی بزرگ قصد دارد تا مقر اصلی خود که در شهر مانتین ویو (ایالت کالیفرنیا) واقع شده را یک بازسازی اساسی نماید.

به جای ساخت ساختمان های عظیم الجثه، گوگل قصد دارد سایبان های شیشه ای بزرگی ساخته که بعدا نیز این قابلیت را دارند تا به سادگی، برای اهداف آینده ی این شرکت بازطراحی گردند. این ایده ها بسیار بلندپروازانه بوده و حتی خود کمپانی مورد بحث هم اذعان دارد که برخی تکنولوژی های مورد نیاز برای ساخت چنین پروژه ای، هنوز وجود ندارند.

حتی اگر گوگل به چنین فناوری هایی دست یابد، باز هم دست کم پنج سال برای ساخت طرح هایش زمان نیاز خواهد داشت. ناگفته نماند که رندرهای منتشر شده توسط کمپانی یاد شده بسیار زیبا هستند؛ در ادامه از شما دعوت می کنیم تصاویر و ویدئوی منتشر شده توسط گوگل را تماشا کنید.

 

1
این رندر نشان دهنده ی محوطه ی بازسازی شده ی Permanente Creek است. آنچه در این تصویر مشخص نیست این بوده که در زیر این فضا، یک پارکینگ قرار دارد که وجود خودرو ها و جلوه نامطلوب آن را در محوطه ی سازمانی را کاهش می دهد.
در این رندر، خیابان Huff تبدیل به محلی برای دوچرخه سواری رو پیاده روی شده است. از این در ورودی نیز می توان به ساختمان های اصلی دیگر راه پیدا کرد اما در میانه ی راه، فروشگاه و کافی شاپ هایی نیز وحود خواهند داشت.
در این رندر، خیابان Huff تبدیل به محلی برای دوچرخه سواری رو پیاده روی شده است. از این در ورودی نیز می توان به ساختمان های اصلی دیگر راه پیدا کرد اما در میانه ی راه، فروشگاه و کافی شاپ هایی نیز وحود خواهند داشت
این رندر نشان دهنده ی ضلع شمال غربی ساختمان بسیار مهم Charleston South است.  این سایبان ها تنظیم کننده ی هوا، آلودگی و صدا نیز هستند و ساختمان ها از ساختار های قدیمی مانند دیوارها، پنجره ها و سقف بی نیاز می سازد. همانگونه که در تصویر مشخص است، کافی شاپ و سایر فروشگاه ها در بخش زیرین این مرکز تعبیه شده اند.
این رندر نشان دهنده ی ضلع شمال غربی ساختمان بسیار مهم Charleston South است.
این سایبان ها تنظیم کننده ی هوا، آلودگی و صدا نیز هستند و ساختمان ها را از ساختار های قدیمی مانند دیوارها، پنجره ها و سقف بی نیاز می سازد. همانگونه که در تصویر مشخص است، کافی شاپ و سایر فروشگاه ها در بخش پایینی این مرکز تعبیه شده اند.
این تصویر کامپیوتری، بخش غربی ساختمان Shoreline را به نمایش می گذارد.
این تصویر کامپیوتری، بخش غربی ساختمان Shoreline را به نمایش می گذارد.
این رندر بخش داخلی ساختمان  Charleston South را به نمایش می گذارد.
این رندر بخش داخلی ساختمان Charleston South را به ما نشان می دهد.
این تصویر، نمای داخلی لابی ساختمان Landings را به نمایش می گذارد. این ساختمان نیز مانند تصویر اول، از پارکینگی در بخش پایین استفاده می کند که گوگل را به هدفش، یعنی داشتن محوطه ای خالی از ماشین ها کمک می کند. پس از ورود به ساختمان Landings،‌ افراد می توانند به راحتی از مسیرهای موجود، به سایر ساختمان ها راه پیدا نمایند.
این تصویر، نمای داخلی لابی ساختمان Landings را به نمایش می گذارد. این ساختمان نیز مانند تصویر اول، از پارکینگی در بخش پایین استفاده می کند که گوگل را به هدفش، یعنی داشتن محوطه ای خالی از خودروها، یاری می رساند. پس از ورود به ساختمان Landings،‌ افراد می توانند به راحتی از مسیرهای موجود، به سایر ساختمان ها راه پیدا نمایند.
این تصویر بخش غربی پروژه ی Huff را به نمایش می گذارد. در طبقه ی همکف، فضا بازسازی گشته و کارمندان می توانند به راحتی از فضای سبر نیز برای کار یا استراحت، استفاده نمایند.
در اینجا بخش غربی پروژه ی Huff به نمایش کشیده شده است. در طبقه ی همکف، فضا بازسازی گشته و کارمندان می توانند به راحتی از فضای سبر نیز برای کار یا استراحت، استفاده نمایند.
این تصویر بخش شمالی پروژه ی Landings را نشان می دهد. با توجه به حذف پارکینگ ها از محوطه ی اصلی، این فضا به گونه ای طراحی گشته که برای کارمندان محیطی آرامش بخش را به ارمغان آورد.
این تصویر بخش شمالی پروژه ی Landings را نشان می دهد. با توجه به حذف پارکینگ ها از محوطه ی اصلی، این فضا به گونه ای طراحی گشته که برای کارمندان محیطی آرامش بخش را به ارمغان آورد.
تصویری از دورنمای مقر سازمانی جدید گوگل و محوطه ی اطرافش.
تصویری از دورنمای مقر سازمانی جدید گوگل و محوطه ی اطرافش.

تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، اسکرین شات هایی از ویدئو هستند و اگر به هر دلیلی نمی توانید این ویدئو را تماشا نمایید، دیدن این تصاویر نیز خالی از لطف نخواهد بود.

Screenshot_2015-02-27_11.12.17.0 Screenshot_2015-02-27_11.10.37.0 Screenshot_2015-02-27_11.04.14.0 Screenshot_2015-02-27_11.04.00.0 Screenshot_2015-02-27_10.59.49.0 Screenshot_2015-02-27_11.01.03.0 Screenshot_2015-02-27_11.01.06.0 Screenshot_2015-02-27_11.03.34.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    انصافن خوشگلن

  • مهدی
    مهدی | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    خیلی عالیه
    یعنی حرف نداره
    ولی به پای علاالدین نمیرسه :))))))

    یکی از بزرگترین آرزوهام و هدفهام اینه که یه شهرک شیک و زیبا تو شهرمون بسازم

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    وای خیلی باحاله اگه این طرح عملی بشه تو روحیه من تاثیر میذاره چه برسه کارمندان گوگل

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی