ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی واچ رسما رونمایی شد

کمپانی هوآوی با معرفی ساعت هوشمند خود موسوم به هوآوی واچ، رسما ورودش را به حوزه گجت های مبتنی بر پلتفرم Android wear اعلام نمود. این ساعت ظاهری فوق العاده دارد و برای ساخت آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۲۸

کمپانی هوآوی با معرفی ساعت هوشمند خود موسوم به هوآوی واچ، رسما ورودش را به حوزه گجت های مبتنی بر پلتفرم Android wear اعلام نمود.

این ساعت ظاهری فوق العاده دارد و برای ساخت آن نیز، شرکت مورد بحث تیمی از طراحان ساعت های سنتی را به خدمت گرفته تا محصولی قابل قبول را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هوآوی واچ دارای یک نمایشگر 1.4 اینچی AMOLED با رزولوشن 400 در 400 پیکسل و تراکم 286 پیکسل در اینچ است و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده. این نمایشگر هم روی لنزی از جنس کریستال یاقوت کبود سوار شده تا در برابر انواع خط و خش کاملا مقاوم باشد.

ساعت هوشمند هوآوی از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی با ساعت های هوشمند رایج ندارد و دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی، 512 مگابایت رم، حسگر حرکتی 6 محوره و پردازنده کوالکام با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است. در داخل بدنه این ساعت نیز مجموعه ای از حسگرها گنجانده شده که از آن جمله می توان به دستگاه پایشگر ضربان قلب و فشار سنج اشاره نمود.

این حسگر 6 محوره، نوع حرکتی که در یک لحظه مشغول انجامش هستید را تشخیص می دهد که از آن جمله می توان به پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و موارد دیگر اشاره نمود و در پایان نیز داده های مرتبط با آن حرکت را ثبت می کند.

چهل فیس مختلف برای این ساعت در نظر گرفته شده و بدنه آن نیز در قالب سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی موجود خواهد بود. علاوه بر این انواع مختلفی از بند هم برای این گجت طراحی شده و کاربر می تواند بر حسب سلیقه خود آن را تغییر دهد. هوآوی این ساعت را در 20 کشور به ویژه در قاره های آمریکا، اروپا و آفریقای جنوبی عرضه خواهد کرد. قیمت و زمان عرضه هنوز اعلام نگردیده است.

کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگله

  • Amir
    Amir | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    ایشالا که مام جزو این 20 کشور باشیم...

    قیمتش رو چرا نگفتن آخه ؟؟؟

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    هی با دیدن این ساعت گوگل باید نکسوس رو بده به هواوی تا اون بسازتش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی