ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار عکس هایی که گفته می شود با دوربین HTC One M9 گرفته شده اند

چیزی تا شروع رسمی MWC امسال باقی نمانده و این یعنی تا ساعاتی دیگر شاهد رونمایی از پرچمداران آتی سامسونگ و اچ تی سی خواهیم بود. این دو شرکت خبرسازترین نام های رویداد امسال خواهند بود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۲۶

چیزی تا شروع رسمی MWC امسال باقی نمانده و این یعنی تا ساعاتی دیگر شاهد رونمایی از پرچمداران آتی سامسونگ و اچ تی سی خواهیم بود.

این دو شرکت خبرسازترین نام های رویداد امسال خواهند بود و با رونمایی از تلفن های هوشمندی که مدت هاست حرف و حدیث های فراوانی در مورد آنها نقل می شود، در رأس توجهات قرار خواهند گرفت.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در مورد اچ تی سی باید بگوییم که این رویداد با رونمایی از نسخه بعدی سری تلفن های هوشمند One آغاز خواهد شد که احتمالانام HTC One M9 را یدک می کشد.

تا به امروز، تصاویر، رندرها و مطالب متعددی در مورد این محصول در فضای مجازی منتشر گشته و شایعات در مورد آن حتی به صورت روزانه دست به دست شده است.

جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی در رابطه با این تلفن هوشمند امروز منتشر شد و در آن نگاهی نزدیک به One M9 شده و با مدل هایی چون One M8 و M7 مقایسه گردیده.

البته نمی توان درستی ویدئوی منتشر شده را تأیید کرد، با این حال ظاهر کلی آن با تمامی شایعات و تصاویری که پیشتر از این محصول در فضای مجازی لو رفته بود مطابقت می کند.

البته این نخستین باری نیست که شاهد انتشار ویدئو در مورد HTC One M9 هستیم، چند روز پیش هم @upleaks سه تیزر تبلیغاتی را از این تلفن هوشمند انتشار داد. تیزر نخست در واقع معرفی مختصری از محصول مورد بحث بود، در حالی که ویدئوی دوم برپایه امکاناتی ساخته شده بود که انتظار می رود در پرچمدار آتی اچ تی سی شاهد دیدنشان باشیم.

ویدئوی آخر نیز برای به تصویر کشیدن قابلیت های دوربین این تلفن هوشمند تهیه شده بود چراکه گفته می شود One M9 مجهز به یک حسگر 20 مپاپیکسلی خواهد بود.

حالا تصاویری در فضای مجازی لو رفته که گفته می شود با استفاده از دوربین این اسمارت فون تهیه شده اند. مجددا باید یادآور شویم که نمی توان صحت و سقم این عکس ها را تأیید کرد، با این همه به نظر می رسد که این تصاویر از نوع کاملا تبلیغاتی هستند و ممکن است که در آینده برای معرفی قابلیت های دوربین One M9 مورد استفاده قرار گیرند.

در هر صورت می توانید در ادامه نگاهی به تصاویر مذکور بیاندازید و خودتان قضاوت کنید که آیا این عکس ها با استفاده از دوربین تلفن هوشمند مورد بحث گرفته شده اند یا خیر.

HTC-One-M9-camera1-Edited HTC-One-M9-camera2-Edited HTC-One-M9-camera4-Edited HTC-One-M9-camera6-Edited HTC-One-M9-camera-Edited

 

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۴ فروردین ۱۳۹۴

    عالیه بی چون و چرا

  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    با کیفیته

  • کارگردان
    کارگردان | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    آقا یک سوالی برام پیش اومد:
    مثلا عکسای چهل سال پیش خانوادتون رو نگاه کنید...
    مثلا اگه کیفیتشون بهتر بود شما چه چیز بیشتری رو بدست می آوردید؟ یعنی احساستون بهتر میشد؟
    شاید خیلی مهم نباشه کیفیت عکس و بیشتر اون لحظه ای که عکس ثبت میشه مهم هست...
    البته اگه حالا اون لحظه های خاص که معمولا کم پیش میان برا یک کاربر عادی رو با کیفیت بالا ثبت کنیم خوب خیلی بهتره ولی بنظر من خیلی هم مهم نیست...

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    تنها نقص ام8 هم برطرف شد حالا باید ببینیم واقعا اچ تی سی راست میگه ما هیچی از مراسمش نمیدونیم یا همش برای بازار گرمیه و اینایی که لو رفته خود ام 9 هستش

  • SamanSJ
    SamanSJ | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    باید مقایسه بشه با بقیه...دوربین ها الان همه خوب هستن و مقایسه بهترین رو نشون داده و اچ تی سی متاسفانه تا الان کارنامه خوبی نداشته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی