ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر مربوط به نسخه سفید رنگ Xperia M4 Aqua لو رفتند

در روزهای گذشته چندین بار تصاویر و خبرهای مربوط به اسمارت فون جدید سونی به نام Xperia M4 Aqua را به اطلاعتان رساندیم. این شرکت نامی نظیر Aqua را برای تلفن همراه جدیدش برگزیده و می توان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۷

در روزهای گذشته چندین بار تصاویر و خبرهای مربوط به اسمارت فون جدید سونی به نام Xperia M4 Aqua را به اطلاعتان رساندیم. این شرکت نامی نظیر Aqua را برای تلفن همراه جدیدش برگزیده و می توان انتظار داشت که این محصول از یک گواهی IP نیز بهره خواهد برد. شایعات بر این اساس هستند که این گواهی با کد IP68 عرضه خواهد شد که قادر است تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری قرار گیرد. نکته ی جالب اینجاست که سونی برای دریافت این گواهی از هیچگونه درپوشی هم در این اسمارت فون استفاده نکرده است.

روز گذشته تصاویر مربوط به نسخه قرمز رنگ این محصول را برایتان به نمایش گذاشتیم اما امروز تصاویر مربوط به نسخه ی سفید این تلفن نیز لو رفتند. همانگونه که در ادامه خواهید دید، شباهت های بسیاری میان آکوا و Z3 وجود دارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

قبلا به عرضتان رسانده ایم که آکوا M4 از نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن HD، پردازنده ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۰، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و دوربین اصلی ۱۳ و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی بهره می برد که این دوربین جلو، برای ثبت انواع تصاویر سلفی نیز بهینه شده است.

سال گذشته سونی در کنگره جهانی موبایل پرچمدارش به نام Z2 را رونمایی کرد اما امسال خبری از حضور یک تلفن همراه گران قیمت نخواهد بود و در عوض در کنار یک اسمارت فون میان رده، شاهد حضور تبلت Z4 هم خواهیم بود. محصولی که از نمایشگری ۱۰.۱ اینچی استفاده می کند و شایعات خبر از رزولوشن 2K آن می دهند.

White-version-of-Sony-Xperia-M4-Aqua (3) White-version-of-Sony-Xperia-M4-Aqua (2) White-version-of-Sony-Xperia-M4-AquaWhite-version-of-Sony-Xperia-M4-Aqua (1)

 

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    ایول! زد آب بدون در پوش! :)
    به این می گن یه زد آب حسابی! :))
    امیدوارم تبلتی که معرفی میشه هم همین جوری باشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی