ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند ویندوزی Liquid M220 از ایسر رونمایی شد

این روزها اکثر کسانی که قصد دارند از پلتفرم ویندوز فون مایکروسافت بر روی تلفن های هوشمندشان بهره بگیرند عمدتاً به سراغ یکی از محصولات موجود تحت برند لومیا می روند. اما حالا ایسر تلاش ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۳

این روزها اکثر کسانی که قصد دارند از پلتفرم ویندوز فون مایکروسافت بر روی تلفن های هوشمندشان بهره بگیرند عمدتاً به سراغ یکی از محصولات موجود تحت برند لومیا می روند. اما حالا ایسر تلاش دارد با معرفی اسمارت فون Liquid M220 این وضعیت را تغییر دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

M220 یک محصول اقتصادی با نمایشگر ۴ اینچی دارای رزلوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است که از پردازنده ۱.۲ گیگارهرتزی دو هسته ای به همراه ۵۱۲ مگابایت رم بهره می برد.

از سایر مشخصه های این موبایل نیز می توان به ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، باتری ۱۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از دو سیم کارت و ویندوز ۸.۱ اشاره داشت. آنطور که از شواهد و جزئیات فنی بر می آید ظاهراً ایسر قصد دارد مستقیماً وارد عرصه ی رقابت با اسمارت فون های اقتصادی مایکروسافت شود.

کمپانی مورد بحث قیمتی ۷۹ یورویی (۸۸ دلاری) را برای موبایل تازه اش برگزیده که به نوعی آن را بدل به رقیبی برای لومیا ۵۳۵ می نماید، البته نکته در اینجاست که مدل یاد شده از مایکروسافت حافظه ی رم و حافظه ی داخلی دو برابر M220 دارد.

ایسر وعده داده این تلفن هوشمند جدید امکان ارتقا به ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند را دارا خواهد بود، هر چند که مایکروسافت پیش تر اشاره کرده بود احتمال دارد همه قابلیت های نسخه ی جدید سیستم عامل موبایلیش برای تلفن های اقتصادی با سخت افزار نه چندان قوی در دسترس نباشند.

فروش Liquid M220 از ماه آوریل (اوسط فروردین) در اروپا، آفریقا و خاورمیانه آغاز خواهد شد.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی