ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شاید زیباترین ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear از سوی هوآوی رونمایی شود

به نظر می رسد که هوآوی ساعت های هوشمند را خیلی جدی گرفته چراکه امروز دو ویدئوی تبلیغاتی رسمی از هوآوی واچ به صورت تصادفی و قبل از معرفی رسمی آن در MWC روی یوتوب منتشر شد. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۴۶

به نظر می رسد که هوآوی ساعت های هوشمند را خیلی جدی گرفته چراکه امروز دو ویدئوی تبلیغاتی رسمی از هوآوی واچ به صورت تصادفی و قبل از معرفی رسمی آن در MWC روی یوتوب منتشر شد.

پیش از انتشار این ویدئوها نیز، پوستری تبلیغاتی از این ساعت هوشمند در فرودگاه El Prat بارسلون رؤیت شد.

از آنچه تاکنون در رابطه با این ساعت هوشمند به دست آمده می توان حدس زد که کمپانی سازنده محصولی کاملا جذاب را ساخته است. این گجت فلزی همچون Moto 360 دارای یک صفحه گرد با قطری برابر با 42 میلیمتر است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از ویدئوهای تبلیغاتی نشان می دهد که نمایشگر ساعت مورد بحث از جنس کریستال یاقوت کبود است و بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ دارد. علاوه بر این، یک تاج دیجیتالی نیز روی بدنه آن مشاهده می شود که صفحه اصلی اش را نشان می دهد.

این محصول دست کم در قالب سه رنگ نقره ای، طلایی و مشکی ارائه خواهد شد و کمپانی سازنده نیز وعده داده که بندهای متنوعی را برای آن عرضه خواهد کرد. در ویدئوی منتشر شده، ظاهر محصول مورد بحث تغییرات زیادی می یابد؛ از یک دستبند معمولی گرفته تا بندهای چرمی با پهنای مختلف همراه با آن قابل استفاده است.

این شرکت همچنین واچ فیس های سنتی متنوعی را برای ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear خود طراحی کرده. هنوز مشخصات کلی این ساعت معین نگشته، با این حال ویدئو نشان می دهد محصول یاد شده مجهز به یک سیستم پایشگر ضربان قلب و امکانات کامل برای دنبال نمودن شاخص های تناسب اندام است.

البته هنوز سخنی در مورد عمر باتری این محصول نیز به میان نیامده و باید منتظر ماند، با این حال، تردیدی نخواهد بود که شاهد رونمایی از یکی از زیباترین ساعت های MWC امسال از سوی شرکتی خواهیم بود که هیچگاه انتظارش را نداشتیم.

huawei-watch-images-leak2_1020.0 huawei-watch-images-leak6_1020.0 huawei-watch-images-leak7_1020.0 huawei-watch-images-leak16_1020.0 huawei-watch-images-leak17_1020.0 huawei-watch-images-leak18_1020.0 huawei-watch-images-leak19_1020.0 huawei-watch-images-leak20_1020.0 huawei-watch-images-leak22_1020.0

taxiyab
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    هه

    متاسفم سهیل خان

    چشماتو بستی و از روی تعصب نظر میدی

    حس بدی ک از چینیا دارین رو با این حرفاتون

    میخوابونید

    این ساعت بینظیره و بیاد تا 1 ت باشه میخرمش تا هوواوی زود رشد کنه و بفهمه محصولاتش عالین

    تازه با آنر 6 خودم هم مچ میشه

  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگله

  • hamid_hamide
    hamid_hamide | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    سلام.
    حرفت کپیه حرف نزن
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    دیدگاه یک اپلی نسبت به سلام من.

  • علی
    علی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    هواوی داره میترکونه. اون از میت 7 که من به هرکی نشون دادم گوشی رو گفت از 6 پلاس خوشگل تره، اون از سنسور اثر انگشتش که روی اپل و سامسونگ رو کم کرد. اینم از ساعتش. قبلا اپل در کنار خیلی برند ها مثل بنز در کنار پیکان بود ولی الان هواوی داره پا میشه رو دست بنز!
    شیک ترین ساعت هوشمندیه که دیدم، خیلی ساعتهای هوشمند مثل این ساعتهای هزارتومنیه که بچه ها میبندند )تقریبا ساعت اپل( ولی این ساعت فوق العادس. خداکنه زیر 500 تومن باشه تو ایران.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی