ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل جدید ایسر با نام Liquid Jade Z معرفی شد

با وزن تنها ۱۱۰ گرم، این اسمارت فون ۵ اینچی یکی از سبک ترین موبایل بازار به شمار می رود. Liquid Jade Z دارای تکنولوژی 4G LTE نیز هست و از قیمت مناسبی نیز بهره می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۳

با وزن تنها ۱۱۰ گرم، این اسمارت فون ۵ اینچی یکی از سبک ترین موبایل بازار به شمار می رود. Liquid Jade Z دارای تکنولوژی 4G LTE نیز هست و از قیمت مناسبی نیز بهره می برد؛ این تلفن همراه با قیمت ۲۲۵ دلار به فروش خواهد رسید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از قابلیت های این محصول می توان به نمایشگر ۵ اینچی آن با رزولوشن HD و فناوری IPS، پردازنده ۱.۵ گیگاهرتز مدیاتک و یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه ی داخلی و در نهایت یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر اشاره کرد. محصول مورد بحث همچنین قابلیت استفاده از ۲ سیم کارت را به همراه دارد.

Liquid Jade Z از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز با سرعت ۱.۸ استفاده می کند. دوربین جلوی این تلفن هوشمند نیز مجهز به سنسوری ۵ مگاپیکسلی است که از قرار معلوم برای گرفتن تصاویر سلفی نیز مجهز گشته است.

acer-liquid-jade-zwhite08-770

Jade Z از امکان جالبی به نام ثبت تصویر دوگانه نیز استفاده می کند، این قابلیت به کاربر اجازه می دهد به شکل همزمان و در یک لحظه، توسط دوربین اصلی و دوربین جلوی دستگاه عکس برداری کند؛ در نتیجه کاربر می تواند از ادغام این تصاویر و ویدئوها، عکس های جالبی برای خود تهیه نماید.

تلفن همراه مورد بحث از اندروید کیت کت ۴.۴ استفاده کرده و ایسر تایید نموده که تا پایان سال، به آب نبات چوبی ارتقا خواهد یافت.

کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

Acer-Liquid-Jade-Z Acer-Liquid-Jade-Z (2) Acer-Liquid-Jade-Z (1)

 

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگله

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    " از امکان جالبی به نام ثبت تصویر دوگانه نیز استفاده می کند، این قابلیت به کاربر اجازه می دهد به شکل همزمان و در یک لحظه، توسط دوربین اصلی و دوربین جلوی دستگاه عکس برداری کند؛ در نتیجه کاربر می تواند از ادغام این تصاویر و ویدئوها، عکس های جالبی برای خود تهیه نماید."
    این امکان رو فکر کنم سامسونگ تو اس4 معرفی کرد. برای سونی هم به عنوان یه افزونه برای برنامه دوربین قابل دانلوده. فکر نکنم جدید باشه

    • Enrique Iglesias
      Enrique Iglesias | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

      تو محصولات سونی مثل زد 2 و زد 3 هم چنین قابلیتی هست،چیز جدیدی نیست

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    طراحی کمی تو دیواره .............................

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی