ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاکت پروژکتور از لنوو رونمایی شد

تصور کنید که با تلفن هوشمند خود یک ویدیوی جالب ضبط کرده و قصد دارید آن را به دوستانتان نشان دهید اما متأسفانه در جمع دوستان دیگر خبری از دکمه اشتراک گذاری نیست و امکان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۳

تصور کنید که با تلفن هوشمند خود یک ویدیوی جالب ضبط کرده و قصد دارید آن را به دوستانتان نشان دهید اما متأسفانه در جمع دوستان دیگر خبری از دکمه اشتراک گذاری نیست و امکان آن که فیلم مورد نظر را به تک تک آنها نشان دهید وجود ندارد.

اینجاست که یک راهکار جالب به ذهنتان خطور می کند و تصمیم می گیرید که Lenovo Pocket Projector خود را روشن نموده و فیلم مورد نظر را روی نزدیک ترین دیوار، تبلت یا عابر پیاده نمایش دهید.

در ادامه، همراه دیجیاتو بمانید.

Pocket Projector نوعی پروژکتور کوچک است که با تلفن هوشمند شما Pair شده و عکس ها، ویدئوها و ارائه هایی که قصد دارید برای یک جمع پخش نمایید را روی دیواری به مساحت تا 110 اینچ نمایش دهد.

بخشی از بدنه این دستگاه روی سطح قرار می گیرد و بدنه آن تا 90 درجه قابلیت چرخش دارد تا فیلم را با زاویه ای درست روی دیوار منعکس کند.

لامپ LED روی بدنه این محصول 50 لومن نور را با نرخ کنتراست 1000 به یک تولید می کند. رزلوشن تصاویر ایجاد شده با این دستگاه برابر با 854 در 480 پیکسل است و فاصله زیادی تا کیفیت اچ دی دارد؛ از این رو می توان گفت که استفاده از چنین دستگاهی برای تماشای فیلم بیشتر به یک شوخی شبیه است.

این دستگاه می تواند ویدیوها را با نرخ های 4 به 3 یا 16 به 10 روی سطح مورد نظرتان ایجاد نماید و دارای دو اسپیکر داخلی 0.5W است که در هر دو طرف بدنه آن جا خوش کرده اند.

باتری دستگاه تا 2.5 ساعت شارژ را نگه می دارد و به همین دلیل نمی توان در روزهای تعطیل برای تماشای فیلم به آن اعتماد کرد.

پروژکتور جیبی لنوو از طریق یک کابل یو اس بی یا بصورت بیسیم (با استفاده از DLNA یا Miracast) به تلفن هوشمند شما متصل می شود و این یعنی برای استفاده از آن به تلفنی نیاز خواهید داشت که از استانداردهای بیسیم یاد شده پشتیبانی کند.

کاربران این محصول همچنین می توانن که فیلم های مورد نظرشان را از طریق کارت میکرو اس دی نیز به دستگاه ارسال کنند. پاکت پروژکتور همچنین قابلیت پخش فرمت های MP4، MP3، AVI و JPEG را دارد.

ابعاد گجت مورد بحث برابر با 104 در 25 در 100 میلیمتر است و برخلاف نامش به سختی در جیب جای می گیرد. در واقع کاربران این محصول می توانند آن را در جیب کت خود یا شلوارهای جین (البته در صورتی که بیش از اندازه جذب نباشد) جای دهند و در نظر داشته باشید که جیب تی شرت گنجایش آن را ندارد.

این محصول علاوه بر آنکه بیش از اندازه زمخت و جاگیر است، کیفیت ساخت پایینی هم دارد. محصولی که در کنگره موبایل به نمایش درآمده بود در واقع یک مدل پیش تولید بود اما هر محصولی که دارای لولا یا قطعه متحرک باشد، به راحتی قابل شکستن است و متأسفانه پروژکتور لنوو نیز همینگونه بود.

این موضوع تا زمانی که قیمت یک محصول پایین باشد، به چشم نمی آید اما باید به اطلاع تان برسانیم که دستگاه مورد بحث در ایالات متحده آمریکا در حدود 250 دلار قیمت دارد!

قیمت در کشورهای دیگر و همچنین تاریخ عرضه این کالا مواردی هستند که در آینده روشن خواهند شد. با این همه تردیدی نیست که 250 دلار برای محصولی با این کیفیت بیش از اندازه بالاست و به همین دلیل توصیه می شود که قبل از خرید خوب فکر کنید.

اگر بخواهیم واقع بین باشیم، یک پروژکتور جیبی با این شمایل و کیفیت ساخت از آن دست کالاهایی است که یک بار مورد استفاده قرار می گیرد و سپس برای همیشه گوشه نشین کمد می شود.

کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

pocket-priject1

pocketproject2

pocketproject3

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • فـرزاد
    فـرزاد | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    واقعا فکر نکنم با این قیمت و حق انتخابای با کیفیت تر کسی سراغ این دسته و نسخه های جیبی بره !

  • TROOL
    TROOL | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    جالبه خوشگله

  • thepjt
    thepjt | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    یادمه یکی از مدل های قدیمی گالاکسی سامسونگ که عرضه محدود بود روش از همین پرژکتور ها داشت به شکل فابریک ...
    کلا این مدت ایده های زیادی آزمون و خطا شده .. از همین پرژکتور ها تا دوربین دوگانه .. نمایشگر سه بعدی .. وجود صفحه کلید فیزیکی .. کنترل پلی استیشن روی موبایل ... گوی قلطکی شبیه ساز موس .. زوم اپتیکال ایسوس
    اما بعد فراموش میشن ...
    پ.ن. اگر حالا دوباره یک شرکت بزرگ مثلا اپل بیاد پرژکتور بزاره برا همه استاندارد میشه ...

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

      فکر کنم گلکسی beem بود اولین باری که دیدمش عالی بود خیلی جالب بود یکی از بچه ها داشت تونست دقیقا 1 ساعت همه رو سرگرم کنه اینم اگر بتونه خودشو با همه گوشیا مچ کنه میشه گقت ارزش داره بهش فکر کنیم

  • depeche mode #bozorg
    depeche mode #bozorg | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    اسپم :)
    قفل
    بزرگ

مطالب پیشنهادی