ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی قصد رقابت با اپل در بازار ایالات متحده را دارد

«بیشتر سازندگان چینی در ۳ الی ۵ سال آینده، ناپدید خواهند شد و ما برترین سازنده چینی در آن زمان خواهیم بود.» چنین اعتماد به نفسی را صرفا در گفته های مدیر عامل Huawei، آقای Richard Yu خواهید ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

«بیشتر سازندگان چینی در ۳ الی ۵ سال آینده، ناپدید خواهند شد و ما برترین سازنده چینی در آن زمان خواهیم بود.»

چنین اعتماد به نفسی را صرفا در گفته های مدیر عامل Huawei، آقای Richard Yu خواهید یافت و بس. وی در کنگره جهانی موبایل گفت: «در آینده ی نزدیک، تنها رقبای ما شرکت های غربی خواهند بود.»

رویترز خبر می دهد به زودی، تلفن های برند هوآوی را در ایالات متحده مشاهده خواهید کرد. این شرکت قصد دارد تا محصولات خود را مستقیما تحت برند Honor به این کشور وارد نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آنگونه که خبر می رسد، هوآوی تنها از طریق سرویس دهنده های مخابراتی و فروش مستقیم وارد عمل نشده و می خواهد تبلیغات گسترده ای را نیز در این زمینه انجام دهد. در حال حاضر، پرچمداران هوآوی Honor 6 Plus با دوربین دوگانه و Ascend Mate 7 هستند و از اتیکت قیمتی تقریبا برابر با یک سوم قیمت محصولات برتر سامسونگ یا اپل را بر خود دارند.

مدیرعامل این شرکت در ادامه می گوید: «طراحی ما حس اعلا تر و بهتری را به کاربران می دهد. اپل در زمینه ی ساعت های هوشمند در ابتدای راه است و ما فکر می کنیم کار ما از آنها بهتر است.»

هوآوی توانست در سال ۲۰۱۴ تا ۵۷ درصد فروشش را بهبود داده و در نهایت موفق به فروش ۷۴ میلیون تلفن همراه شود. پیش بینی می شد این شرکت به فروشی ۸۰ میلیونی دست یابد اما به دلیل عرضه ی اسمارت فون های پرچمدار، نتوانست به این رقم برسد.

شرکت یاد شده در سال گذشته توانست سهمی ۵.۷ درصدی از بازار فروش تلفن همراه به دست آورد و پس از سامسونگ و اپل، در جایگاه سوم جای گرفته است. انتظار می رود هوآوی در سال ۲۰۱۵ موفق به فروش ۱۰۰ میلیون گجت شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • علی
    علی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    من نمیدونم کسی که تو این چنین سایتی مقاله می نویسه آیا نباید اطلاعات بیشتری داشته باشه. قیمت پرچمدار هواوی یک سوم سامسونگ؟ قیمت میت سوم حدود 550 دلاره که از اس5 سامسونگ بیشتر نباشه کمتر هم نیست.

    اگه هواوی بتونه پشتیبانی که اچ تی سی و سامسونگ از گوشی هاشون میکنن رو داشته باشه در آینده جای سامسونگ رو میگیره

  • علی
    علی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    من نمیدونم کسی که تو این چنین سایتی مطلب می ذاره نباید یکم اطلاعاتش بالا باشه آیا؟ قیمت پرچمدار هواوی یک سومه سامسونگ؟ خوبی شما؟ قیمت میت 7 حدود 500 دلاره که با اس 5 سامسونگ یکیه اگه بیشتر نباشه.
    هواوی اگه بتونه پشتیبانی از گوشی هاش داشته باشه، مثل اچ تی سی و همین سامسونگ مطمئنا میتونه جای سامسونگ رو بگیره.

  • بهداد
    بهداد | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    بله خوب یه شرکت چینی که از رانتهای عجیبی در اقتصاد فاسد چین برخورداره باید شاخ شونه هم بکشه ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی