ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پبل نسخه فلزی ساعت هوشمند Time را رونمایی کرد

تنها یک هفته از معرفی ساعت هوشمند Time پبل، که در اصل نسل دوم اسمارت واچ های این شرکت با صفحه نمایش رنگی محسوب می شود می گذرد که کمپانی مذکور تصمیم گرفته نسخه ی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۴۵

تنها یک هفته از معرفی ساعت هوشمند Time پبل، که در اصل نسل دوم اسمارت واچ های این شرکت با صفحه نمایش رنگی محسوب می شود می گذرد که کمپانی مذکور تصمیم گرفته نسخه ی تازه ای از آن را معرفی نماید.

امروز در کنگره جهانی موبایل بارسلون پبل از ساعتی با عنوان Time Steel پرده برداشت که نمونه ای تمام فلزی از Time به حساب می آید و به صورت کامل از استیل ساخته شده است. این ساعت در سه رنگ نقره ای، مشکی و طلایی به بازار عرضه خواهد گشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ابعاد نسخه ی فلزی معرفی شده از همه نظر با نمونه ی معمولی Time برابری دارد ولی مدل فلزی ضخامتش یک میلیمتر بیشتر گشته است. البته این افزایش ضخامت ناچیز از آنجایی که سبب شده طول عمر باتری از ۷ روز به ۱۰ روز برسد نکته ای منفی محسوب نمی گردد و مسلماً کاربران توجهی به آن نخواهند داشت.

یکی دیگر از نکات مثبت در مورد Time Steel هم ارائه ی یک بند چرمی زیبا علاوه بر بند فلزیست که برای آن در نظر گرفته شده.

در کنار همه ی این موارد امروز پبل یک پلتفرم سخت افزارهای آزاد نیز معرفی کرد که توسعه دهندگان می توانند با استفاده از آن بند هایی هوشمند برای اسمارت واچ تازه رونمایی شده این شرکت بسازند و با استفاده از "پورت یا درگاه ابزارهای جانبی هوشمند" قابلیت های Time Steel را افزایش دهند.

کاربر می تواند خیلی راحت و بوسیله اهرم کوچکی که در نظر گرفته شده بسیار سریع بندهای ساعت هوشمندش را جدا کرده و یک بند اسمارت با قابلیت های ویژه از طریق پورتی که پیش تر اشاره گشت به آن بیافزاید و از امکاناتش بهره گیرد.

slide_0013 (1)

اما بندهای هوشمند دقیقاً چه قابلیت هایی را می توانند به ساعت های جدید پبل بیافزایند؟ Eric Migicovsky مدیر عامل این شرکت در همین رابطه توضیح می دهد که می توان بند ها را به GPS، سنسور مانیتور ضربان قلب و یا حتی باتری اضافی مجهز کرد تا بازه زمانی مورد نیاز برای شارژ مجدد Time Steel به سه الی چهار هفته افزایش یابد.

وی بر این باور است که با تکنولوژی های کنونی، ادغام سنسورهای پیش تر ذکر شده با ساعت هوشمند کار درستی نیست و ماژولار بودن آنها برای کاربران مفیدتر و کاربردی تر خواهد بود، البته پبل از همین الان با برخی از شرکت های دیگر برای تولید بندهای هوشمند وارد همکاری شده ولی مسلماً انتظار دارد شاهد ایده های خلاقانه ای از جانب جامعه ی هواداران محصولاتش نیز باشد.

Migicovsky توضیح می دهد: "این یکی از دلایلی است که ما می خواستیم پروژه ی تایم را بر روی وب سایت کیک استارتر قرار دهیم. برنامه مان این بود که مردم فقط خریدارانی ساده نباشند و در توسعه ی محصول مشارکت کنند. اکنون نیز امیدواریم تا انتهای سال شاهد توسعه ی بندهای هوشمند با ایده های جدید و جالب باشیم."

قیمت ویژه ی در نظر گرفته شده برای Time Steel در کیک استارتر برابر با ۲۵۰ دلار بوده (با این قیمت هر دو بند فلزی و چرمی به کاربر ارائه خواهند شد) و قیمت نهایی خرده فروشی آن نیز ۲۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. ساعت مذکور از ماه جولای به دست سفارش دهندگانش خواهد رسید.

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگله

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    ظاهرش حرفی برای گفتن نداره ...

  • Between the Rays
    Between the Rays | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    خیلی امکاناتش خوبه ولی نسبت به رقباش ظاهرش خوب نیست.

  • Between the Rays
    Between the Rays | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    ای بابا همه رو آوردن ساعت ساز شدن یهو. این که لنگش توی بازار هست میدن بیست یا سی تومن.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    خوشگله ها دوستش دارم جمع جور و نقلی

مطالب پیشنهادی