ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پتنتی برای ضد آب کردن محصولاتش به ثبت رسانده است

فرم های تازه منتشر شده مرتبط به پتنتی که توسط اپل به ثبت رسیده نشان می دهند که این کمپانی چطور ممکن است اقدام به تولید یک تلفن هوشمند ضد آب نماید. فرم های مذکور ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۱۳

فرم های تازه منتشر شده مرتبط به پتنتی که توسط اپل به ثبت رسیده نشان می دهند که این کمپانی چطور ممکن است اقدام به تولید یک تلفن هوشمند ضد آب نماید. فرم های مذکور که امروز در رسانه ها انتشار یافته اند شیوه ای را توصیف می کنند که بر اساس آن به جای بیرون تلفن هوشمند تلاش شده یک موبایل از درون ضد آب گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا به امروز در اکثر اسمارت فون های ضد آب از جمله موبایل های گلکسی اکتیو سامسونگ سعی میشد با ارائه ی کیسی قوی تر از نفوذ آب به آنها جلوگیری گردد، اما ظاهراً حالا اهالی کوپرتینو برای این مسئله راهکاری متفاوت دارند.

به شکلی که در پتنت مورد بحث توضیح داده شده اپل قصد دارد اجزای داخلی تلفن هوشمندش را با یک "پوشش هیدروفوبیک" و یا آب گریز بپوشاند تا در صورت وارد شدن مایعات به آن از این اجزا محافظت گردد. توضیحات موجود می افزایند که پوشش مذکور می تواند بر روی یک برد کاملاً مونتاژ شده نیز اعمال شود.

هر چند اشاره ی مستقیمی صورت نپذیرفته که این پتنت به قصد اجرا بر روی آیفون به ثبت رسیده یا خیر، ولی تصاویری که توضیحات بر اساس آنها ارائه گشته عملاً محصولی همانند این تلفن هوشمند را به نمایش می گذارند.

این شیوه عملاً اپل را قادر می سازد تا بدون ایجاد هیچ تغییر در ظاهر اسمارت فون هایش بتواند آنها را به صورت کامل ضد آب نماید، اگر چه نباید فراموش کرد که معمولاً تعداد کمی از پتنت های به ثبت رسیده مورد استفاده ی عملی قرار می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    WOW!!!!!

  • TROOL
    TROOL | ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

    اسکی از z3

  • علی
    علی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    توی ایده قشنگه، ولی پیاده سازیش خیلی سخته! آب بره توی دستگاه فرض که به بورد آسیب نرسونه، ولی وجودش اون تو مسئله است. باید دودکش بزاره بخار شه بیاد بیرون! :))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی