ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در مراسم ۱۸ اسفند خود مک بوک ایر ۱۲ اینچی را نیز معرفی خواهد کرد [شایعه]

وب سایت The Michael Report در گزارشی به نقل از منبعی نزدیک به اپل آورده که به احتمال زیاد این شرکت قصد دارد عاقبت مک بوک های ایر ۱۲ اینچی خودش را که مدت زمان ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

وب سایت The Michael Report در گزارشی به نقل از منبعی نزدیک به اپل آورده که به احتمال زیاد این شرکت قصد دارد عاقبت مک بوک های ایر ۱۲ اینچی خودش را که مدت زمان زیادیست شایعات مرتبط به آنها را می شنویم، در مراسم مربوط به ساعت هوشمندش رونمایی کند.

در این گزارش ذکر گشته که مک بوک های مورد بحث از نمایشگر رتینا برخوردار بوده و کیس آنها نیز به صورت کامل از نظر طراحی دگرگون شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در حالی که هیچ یک از سایت های اصلی که به صورت معمول به شایعات مرتبط به شرکت اپل می پردازند در رابطه با معرفی مک بوک های ایر ۱۲ اینچی در مراسم هفته ی آینده این کمپانی سخنی به میان نیاورده اند، سایت MacRumors یادآور می شود که آخرین شایعه انتشار یافته در رابطه با این نسل از لپ تاپهای اپل، اشاره به عرضه ی آنها در فصل بهار داشته است.

شرکت Quanta که با کوپرتینویی ها در زمینه تامین قطعات مورد نیازشان همکاری دارد پیش تر ذکر کرده بود لپ تاپ های مذکور از ماه ژانویه وارد مرحله ی تولید انبوه شده اند و در ماه مارس نیز آماده ی عرضه به بازار خواهند بود.

احتمال داده می شود در مک بوک های ایر رتینا پردازنده های کم مصرف Core M سری Broadwell  اینتل استفاده شده و همین امر به کمپانی تولید کننده امکان حذف فن برای خنک کردن cpu را نیز داده باشد. با چنین تغییراتی اپل اقدام به بازطراحی کیس کامپیوترهای یاد شده کرده و ضخامت آنها را نازک تر از قبل نموده است.

همچنین شایعات دیگر حکایت از اصلاح ساختار ترک پد و بازنگری در طراحی آن داشته و گفته هایی نیز مبنی بر کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر و تغییر رنگ آن به مشکی وجود دارد. همین شایعات می افزایند که کیبرد به صورت کامل تا لبه های کناری کشیده شده و اسپیکرها نیز به بالای آن انتقال یافته اند.

سایت The Michael Report که شایعه اخیر را منتشر کرده پیش از این برخی از عناصر طراحی آیپد ایر ۲ را نیز قبل از رونمایی رسمی آن در خبری اعلام نموده بود که بعداً مشخص شد این اطلاعات درست هستند. نکته در اینجاست که همین منبع گفته بود اپل برای نسخه ی بزرگتر آیفون ۶ عنوان iPhone 6L را برگزیده ولی با گذشت زمان معین گشت که این محصول با نام آیفون ۶ پلاس به بازار خواهد آمد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا در روز هجدهم اسفند ماه شایعه ی جدید منتشر شده از جانب این سایت به واقعیت می پیوندد و یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    عکس مطلب خیلی خوشگله

  • DraCo
    DraCo | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    ههههه یعنی روز تولدم :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی