ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه حسگر اثر انگشت گلکسی S6 اج با آیفون ۶ [تماشا کنید]

قبلاً در پستی به صورت مفصل در رابطه با بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت گلکسی S6 و S6 اج نوشتیم. پیش از این کاربران سامسونگ در مورد کارایی حسگرهای ارائه شده در گلکسی S5 و حتی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

قبلاً در پستی به صورت مفصل در رابطه با بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت گلکسی S6 و S6 اج نوشتیم. پیش از این کاربران سامسونگ در مورد کارایی حسگرهای ارائه شده در گلکسی S5 و حتی گلکسی نوت ۴ گلایه هایی جدی داشتند، در این محصولات لازم بود فرد برای اینکه اثر انگشتش توسط تلفن همراه شناسایی و سپس موبایل او آنلاک شود، انگشت خود را بر روی حسگر بکشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این شیوه به خاطر محدودیت های سنسور با مشکلات فراوانی روبرو بود و در بسیاری مواقع بر حسب جهتی که کاربر انگشت خود را بر روی حسگر حرکت می داد با پیغام خطا مواجه می شد. در سوی دیگر اما رقیب کره ای ها یعنی اپل، یکی از بهترین حسگرهای ممکن را در محصولش ارائه کرده بود که این امر سبب نکوهش بیشتر سامسونگ از جانب هوادارانش می شد.

اکنون و با عرضه ی گلکسی S6 به نظر می آید که مشکل مذکور نیز تا حد زیادی برطرف شده و کمپانی سازنده ی محصول تلاش کرده تا در ابتدا با ساده سازی رابط کاربری تاچ ویز امکان ثبت الگوهای مرتبط به انگشتان دست را آسان تر نماید و بعد هم بنا را بر این گذاشته که دیگر برای شناسایی آنها نیازی به حرکت دادن انگشت بر بالای سنسور نباشد.

وب سایت فون آرنا در یک مقایسه ی ساده سعی نموده عملکرد حسگر جدید S6 اج را با آیفون ۶ اپل به قیاس بگذارد، در این ویدئو مشاهده خواهید کرد دو محصول کارکردی بسیار نزدیک به هم دارند و ضعف های قبلی کره ای ها تقریباً برطرف شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • محمدرضا گلدوست
    محمدرضا گلدوست | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    ایفون باحاله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی