ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی BMW شایعات همکاری خود با اپل را تکذیب کرد

کمپانی آلمانی BMW که نامی آشنا در صنعت خودروسازی محسوب می شود امروز اعلام کرده که مذاکراتش با اپل، ارتباطی به توسعه و طراحی خودرو با این شرکت و یا هر نوع فعالیت مشابه آن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۴۹

کمپانی آلمانی BMW که نامی آشنا در صنعت خودروسازی محسوب می شود امروز اعلام کرده که مذاکراتش با اپل، ارتباطی به توسعه و طراحی خودرو با این شرکت و یا هر نوع فعالیت مشابه آن ندارد و گزارشات پیشین یک مجله ی آلمانی در این زمینه صحیح نیستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مجله ی "Auto Motor und Sport" در روز چهارم مارس، در گزارشی به نقل از یکی از مدیران بلند پایه BMW نوشته بود که دو کمپانی یاد شده در حال مذاکره برای بررسی احتمال همکاری در زمینه ی توسعه یک خودرو هستند و اپل به شدت مجذوب اتومبیل های الکتریکی شرکت آلمانی که از فیبر کربن شاخته شده اند گشته است.

حال یکی از سخنگویان BMW در پاسخ به گزارش مذکور گفته که ما در مشغول مذاکرات معمول در زمینه ی آی تی و ارتباطات با کمپانی اپل هستیم و هیچ صحبتی در رابطه با توسعه و همکاری برای ساخت یک خودروی مشترک صورت نپذیرفته است.

گزارش پیش تر انتشار یافته به این نکته اشاره کرده بود که محصول مشترک BMW و اهالی کوپرتینو قرار است در فروشگاه های اپل به فروش رسیده و خدمات آن در مراکز سرویس دهی شرکت آلمانی ارائه گردد.

یکی از دیگر مباحث مطرح شده در این گزارش شامل تقاضای BMW به منظور توسعه ی یک سیستم عامل برای خودروهای i3 این شرکت توسط اپل می شد، که در این رابطه کمپانی فعال در صنعت آی تی و شرکت فعال در زمینه ی خودروسازی هیچ توضیحی را تا به اکنون بیان نکرده اند.

ماه گذشته منابعی به خبرگزاری رویترز اطلاع داده بودند که اپل پا را از عرصه ی تکنولوژی های که تا کنون در آنها فعال بوده فراتر گذاشته و تلاش دارد وارد صنعت ساخت خودروهای الکتریکی خودران شود و به همین علت باب مذاکرات با شرکت های گوناگون با سابقه ی خودروسازی موفق را گشوده است، بحثی که تا به امروز اپل از پاسخ مستقیم دادن به آن سر باز می زند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

    بدرد ما که نمیخورد اهمیتی نداره
    بدرد خر پولا میخورد

  • rodrigez
    rodrigez | ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

    پروژه خوبی بود اگه واقعا همکاری میکردن
    جی ال ایکس هم برای کم نیاورن باید با ایران خودرو همکاری کنن

  • آرش
    آرش | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    جهت دار نبودن سایت شما از اینجا مشخص میشه که بیشتر از یک روز از پخش خبر Freak Attack و تحت تاثیر قرار گرفتن Safari در iOS و OSX و نسخه های قدیمی Android Browser در تمامی خبرگزاری ها میگذره ولی شما هنوز پوشش ندادید که تا یک وقت چهره سیستم عاملهای محبوبتون خدشه دار نشه.

    • محمدحسین
      محمدحسین | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

      من که نفهمیدم منظورت اینه که دیجیاتو سمت اپله یا سمت آندروید

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

    اپل باید با یکی که تو عرصه ماشین سازی قدره وارد همکاری بشه وگرنه ممکنه خیلی نتونه خیلی خوب باشه ، چون بازار ماشین اصلا شبیه بازار اشمارتفون ها نیست

مطالب پیشنهادی