ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آفیس ۲۰۱۶ بتا برای کاربران مکینتاش به شکل رایگان عرضه شد

در چهار سال گذشته، کاربران سیستم عامل مکینتاش، آخرین افزادی بودند که آپدیت های آفیس را دریافت می نمودند. اما حالا مایکروسافت، نسخه پیش نمایش و بتای عمومی آفیس ۲۰۱۶ را، برای کاربران این سیستم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

در چهار سال گذشته، کاربران سیستم عامل مکینتاش، آخرین افزادی بودند که آپدیت های آفیس را دریافت می نمودند. اما حالا مایکروسافت، نسخه پیش نمایش و بتای عمومی آفیس ۲۰۱۶ را، برای کاربران این سیستم عامل، به شکل رایگان عرضه نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نسخه ی اصلی البته در سه ماهه آینده، به شکل کامل و یا انتخابی، برای خرید در دسترس خواهد بود. کاربران همچنین می توانند از اشتراک آفیس ۳۶۵ بهره جویند اما در حال حاضر، مایکروسافت این نسخه ی بتا را در یک فایل ۳ گیگابایتی، برای دانلود قرار داده است.

همانند آفیس ۲۰۱۳ برای ویندوز، تمام اپلیکیشن ها حالا از منویی روبان مانند استفاده می کنند و به شکل کامل نیز با فضای ذخیره سازی ابری OneDrive ادغام گشته اند. اپلیکیشن های آفیس حال به مشترکان اجازه می دهند تا به شکل آنلاین و از طریق اینترنت نیز، فایل ها و اسناد خود را ویرایش نمایند.

تمام برنامه های آفیس شامل مشخصه های جدیدی شده اند؛ PowerPoint حالا قالب و انیمیشن های جدید دارد، Word حالا از بخش نظرات پشتیبانی می کند، Excel می تواند آنالیز داده ها را به شکلی قوی تر انجام دهد و Outlook نیز از تقویم دوگانه پشتیبانی به عمل می آورد. لازم به ذکر است که تمام برنامه ها برای نمایشگرهای رتینای اپل و همچنین حالت اپلیکیشن تمام صفحه OS X Yosemite بهینه شده اند.

نرم افزار آفیس جدید اگرچه به شکل بتا عرضه شده اما عملکردی بسیار مناسب و قدرتمند از خود بر جای می گذارد. همین امر نیز باعث می شود تا دانلود این نسخه را به کاربران مک، توصیه کنیم. هرچند، شاید با توجه به سیاست های مدیرعامل جدید مایکروسافت و تمرکزش بر پردازش ابری و رایانش موبایلی، در آینده هم پرداخت مبلغی برای نسخه ی دسکتاپ و نهایی نرم افزار آفیس، نیاز نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

    دمش گرم

  • مهران
    مهران | ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

    خوبه ولی خیلی دیره!!
    مایکروسافت با این‌که اپ واسه سیستم‌عاملای دیگه میسازه اما اذیتشون هم می‌کنه!
    از باگای بی‌شمار اسکایپ برای مک و آی او اس (البته الان بهتر شده) بگیر تا عرضه‌ی نسخه‌ی غیر برابر با نسخه آفیس ویندوزی و البته پشتیبانی نکردن از فارسی با تمام وجود!!
    امیدروارم نادلا این رویه رو تغییر بده!
    یه زمانی استیو جابز توی یکی از کنفرانسای اپل از انتشار آفیس برای مک از مایکروسافت تقدیر و تشکر کرد!
    مایکروسافت رو بیشتر با آفیسش می‌شناسیم تا ویندوز! بهترین محصولش بوده... همین.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی