ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حفاظت سفت و سخت اپل از ساعت هوشمندش در روزهای قبل از معرفی

One More thing ... مدت ها پس از مرگ جابز، تیم کوک برای اولین بار این جمله را بر زبان آورد و سپس از ساعت هوشمند اپل رونمایی به عمل آورد. در آن مراسم، تنها نمایی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۱

One More thing ... مدت ها پس از مرگ جابز، تیم کوک برای اولین بار این جمله را بر زبان آورد و سپس از ساعت هوشمند اپل رونمایی به عمل آورد. در آن مراسم، تنها نمایی از اپل واچ به تصویر درآمد و توضیحات زیادی در مورد قابلیت های آن در اختیار حاضرین قرار نگرفت.

اکنون اپل قصد دارد در مراسمی که ۱۸ اسفند برگزار می شود، رسما اپل واچ را معرفی کند و با پرده برداشتن از تمام ویژگی های آن، بازار را برای ورود محصول جدیدش، آماده نماید.

بر همین اساس بلومبرگ به تازگی گزارشی منتشر کرده که بر اساس آن به نظر می رسد که اپل در روز های قبل از مراسم، به طرز عجیبی در حال محافظت از اطلاعات ساعت هوشمندش است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به گفته بلومبرگ، توسعه دهندگانی همچون Facebook و BMW که قصد ساخت اپلکیشن برای اپل واچ را دارند، در شرایط امنیتی سفت و سختی، به دفتر اپل مراجعه می کنند. مهندسین این شرکت ها برای کار با اپل واچ، وارد اتاقی می شوند که در آن دسترسی به اینترنت ندارند. آن ها حتی نمی توانند وسایل شخصی خود را وارد این اتاق کنند.

اپل به توسعه دهندگان حتی اجازه نمی دهد تا کد های خود را از دفتر این شرکت خارج نمایند. کلیه کد ها بر روی یک هارد ذخیره می شود و در کوپرتینو باقی می ماند.

بلومبرگ همچین توضیحاتی را در مورد اپلیکیشن های مخصوص اپل واچ ارائه می دهد. گویا BMW مشغول ساخت برنامه ای است که کاربران با استفاده از آن می توانند وضعیت باتری خودروی الکتریکی خود را مشاهده نمایند.

فیسبوک نیز در حال ساخت اپلیکیشنی برای اینستاگرام است. کاربران به کمک این برنامه می توانند از عکس های جدید، کاربران خاص مورد نظر خود مطلع گردند و بر روی ساعت هوشمندشان، تصاویر را مشاهده نمایند.

معاون مجموعه هتل های Starwood در سفری که برای ساخت اپلیکیشن به کوپرتینو داشته، اعلام کرده که اپل موفق شده حجم زیادی از اطلاعات مربوط به ساعتش را تا به حال مخفی نگه دارد. آقای استفن گیتز، در نظر دارد تا برنامه ای را طراحی کند تا با استفاده از آن، صاحبان اپل واچ قادر باشند قفل درب اتاق های هتل را با کمک ساعت خود باز کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (45 مورد)
  • JOKJOK.IR
    JOKJOK.IR | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    تنها به این جمله بسنده می کنم :ساعت عزیز بزودی تعداد بیشماری از تورو میفروشمت تو آوات

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی