ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

یک دقیقه های شگفت انگیز در اپلیکیشن oneminute

اپلیکیشن ها لزوما مختص رفع احتیاجات، آموزش یا تسهیل کارهای ما نیستند؛ بعضی از آنها فقط و فقط برای لذت بردن کاربر طراحی می شوند. اپلیکیشن oneminute که امروز به معرفیش می پردازیم از جمله همین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اپلیکیشن ها لزوما مختص رفع احتیاجات، آموزش یا تسهیل کارهای ما نیستند؛ بعضی از آنها فقط و فقط برای لذت بردن کاربر طراحی می شوند. اپلیکیشن oneminute که امروز به معرفیش می پردازیم از جمله همین برنامه ها است.

با گشت و گذار در oneminute می توانید گالری تصاویر شگفت انگیزی از مردم دنیا را مشاهده کنید، تصاویری که به طور اتفاقی و در یک بازه زمانی شصت ثانیه ای گرفته شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

عملکرد oneminute بسیار جالب است. فرض کنید که روزی هنگام قدم زنی در خیابان، ناگهان صدای زنگ موبایل به گوشتان می رسد. موبایل را از جیب بیرون می آورید و چنین پیغامی را از این اپ مشاهده می کنید: "یک عکس از اطرافتان بیندازید؛ تنها یک دقیقه زمان دارید".

سوال احتمالی که در آن لحظه از خود می پرسید این است که "حالا از چه باید عکس بگیرم؟" و ایجاد همین پرسش و زمان محدودی که در اختیار دارید خودش عامل بروز خلاقیت می گردد.

به سرعت فکر می کنید، سوژه ای یافته و سپس عکس خواهید گرفت. آنگاه بدون ذکر مشخصات (برای حفظ حریم خصوصی)، فقط با نمایش محل عکاسی آن را در oneminute به اشتراک می گذارید.

screen568x568 (344

شاید عکسی که انداخته اید به تنهایی حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما وقتی آن را در کنار تصاویر دیگر کاربران اپلیکیشن از سراسر دنیا ببینید، نتیجه واقعا زیبا و شگفت انگیز است.

گالری تصاویر oneminute پر است از تصاویر جالبی که مردم دنیا، وقتی که اپلیکیشن با یک پیغام تصادفی سورپرایزشان کرده گرفته اند. در هر 24 ساعت فقط یکبار این مهلت یک دقیقه ای به شما داده می شود و جالب اینکه زمانش هم مشخص نیست. عکس ها به صورت کادرهای مستطیلی ثبت می شوند و پیش از منتشر شدن در صفحه اصلی، نیازمند اجازه شما هستند.

عکس های دیگر کاربران را می توانید در منوی اصلی لایک کنید؛ نه تنها یکبار بلکه تا سه بار قادرید این کار را انجام دهید، بسته به اینکه چقدر از عکس خوشتان آمده باشد.

oneminute امکانات زیادی ندارد، اما از ایده بسیار خلاقانه ای برخوردار است که تجربه کار با آن را بسیار لذت بخش کرده. اگر دوست دارید که شما هم جزء دعوت شدگان به این یک دقیقه های شگفت انگیز باشید، همین حالا oneminute را به رایگان دانلود کنید.

oneminute - one magical moment

oneminute - one magical moment

سازنده: Jeffrey Regan قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 11.9 / 11.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود

  • mohammadreza525
    mohammadreza525 | ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

    برنامه فوق العاده ایه ولی حیف که برای ویندوزفون نیومده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی