ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت می خواهد ویندوز ۷ را بسیار قدیمی جلوه دهد

مایکروسافت در هفته ی جاری، در کنفرانس توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری حضور داشته و تلاش می کند بازی سازان را متقاعد کند که ویندوز ۱۰، برترین پلتفرم برای استفاده ی آنها است. این شرکت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

مایکروسافت در هفته ی جاری، در کنفرانس توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری حضور داشته و تلاش می کند بازی سازان را متقاعد کند که ویندوز ۱۰، برترین پلتفرم برای استفاده ی آنها است. این شرکت تلاش دارد تا با SDKها، ارائه ها و جلساتی که به شکل مستقیم با توسعه دهندگان برگزار می نماید، آنها را به ویندوز ۱۰ علاقه مند تر سازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یکی از این جلسات توسط Chris Charla با عنوان «موقعیت های جدید برای بازی سازان مستقل» برگزار شد. وی از پیچیدگی های ساخت بازی و توسعه اپلیکیشن ها برای ویندوز ۱۰ و اکس باکس وان گفت، اما نکته ای که توجه ها را به خود جلب کرد، نمایش ویندوز ۷ بر روی یک کامپیوتر بسیار قدیمی IBM XT بود.

msecosystem.0

Charla با این کار، ویندوز ۷ را نسخه ای منسوخ شده می داند و معتقد بوده ویندوز ۱۰، مسیری است که مایکروسافت به سوی آن گام بر می دارد؛ شرکت مذکور تمایل دارد تا همه ی کاربران، با سرعت به سوی آن حرکت کرده و ویندوز خود را به روز رسانی نمایند. به نظر می رسد ویندوز ۷ نیز به زودی به سرنوشت XP دچار خواهد شد.

مایکروسافت برای نام گذاری ویندوز جدید و برگزیدن نام «۱۰» دلایلی داشته است. وقتی در سال های آینده، کاربران با سیستم های خود کار می کنند و می بینند که نمی توانند از اپلیکیشن های فراگیر و جالب ویندوز ۱۰ استفاده کنند، احساس قدیمی بودن بیش از حدی به آنها دست خواهد داد؛ اما اگر ویندوز جدید، ۹ نام می گرفت، این احساس چندان هم نمود پیدا نمی کرد.

این موضوع مانند یک بازی ذهنی تبلیغاتیست که در فروشگاه ها، به جای یک دلار، از ۹۹ سنت استفاده می شود. در هر صورت، در اواخر سال جاری، ویندوز ۷، شش ساله خواهد شد و چنین مدت زمانی، برای عصر تکنولوژی، بسیار زیاد است. مایکروسافت از هر فرصتی استفاده می کند تا به کاربران یادآوری نماید که ویندوز ۷، واقعا قدیمی شده و وقتش رسیده تا جدیدترین دستاورد غول نرم افزاری را امتحان کنند. از سوی دیگر، پیشنهاد یک ساله ی به روز رسانی رایگان ویندوز ۱۰، می تواند بسیاری از کاربران این سیستم عامل منسوخ شده را به سوی نسخه ۱۰ بکشاند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • مشکوک
    مشکوک | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    یادمه زمانی که ویندوز ME اومد خیلیها گفتن ویندوز 98 بهتره چون ویندوز ME زود ویروس میگیره!!! به لحاظ بنده این نظر ارزش توجه نداره چه برسه به جواب دادن.
    از ویندوز 95 تا ویندوزهای 8.1 که روی سیستم آشناهام داشتم اکثر هاردشون یا فیلم بود یا موسیقی یا بازی و کمتر کسی استفاده غیر از اینا رو از سیستم عاملش داشت. خب اگه سیستم عامل اینه که ویندوز xp هم مناسبه و ویندوز 7 عالیه.
    اما واقعا سیستم عامل کارش همینه؟
    نظری معتبر و قابل توجه هست که کاربردی باشه و علمی و فنی باشه که فقط دو سه نفر اینجا گفتن. اما متاسفانه فروم و بخش نظرات هم تو ایران خیلی وقتا شده چای چت و کل کل!!!

  • رامين
    رامين | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    ويندوز 7 اريجينالي دارم با بيش از 4 سال قدمت و عين روز اول داره كارشو ميكنه. نه لگ داره نه ايراد. چرا بايد عوضش كنم؟ وقتي همه چي بخوبي داره اجرا ميشه و سرعتش و محيطش برام عاليه.

    (ويندوز 8 به نظرم خيلي گيج كننده و قر و قاطي بود. در مورد 10 نظري نميدم. بايد بياد بيرون بعد اشكالاتش مشخص بشه)

  • masih
    masih | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    ویندوز 10 که هنوز اصلیش نمیمده لااقل همون 8 و یک را تبلیغ کنه که به نظر من شاهکار یه واسه خودش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی