ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی خبر مهمی برای هوادارنش دارد

اخیرا عکس هایی در فضای مجازی لو رفته که گفته می شود به HTC One M9 Plus تعلق دارند. این موبایل احتمالا نسخه بهتری از پرچمدار HTC One M9 است که مجهز به یک نمایشگر 5.2 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

اخیرا عکس هایی در فضای مجازی لو رفته که گفته می شود به HTC One M9 Plus تعلق دارند. این موبایل احتمالا نسخه بهتری از پرچمدار HTC One M9 است که مجهز به یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 810 یا مدیاتک هشت هسته ای (بسته به منظقه) و یک اسکنر اثر انگشت خواهد بود.

علیرغم انتظارها، این تلفن هوشمند در کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی نشد، با این همه باید به اطلاع تان برسانیم که زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

امروز گزارشی از این کمپانی تایوانی منتشر شد که حاوی گفته های جیسون مکنزی رئیس دفتر آمریکای آن است که اعلام داشته تا اواخر این ماه خبر مهمی را منتشر خواهند کرد.

این مقام ارشد حرفی از ساخت یک تلفن هوشمند جدید به میان نیاورد، اما گفته شده که این خبر در مورد راهی باشد، که کمپانی مذکور قصد دارد برای متمایز نمودن خود از اپل و سامسونگ در پیش بگیرد.

با وجود آنکه انتظار می رود این اطلاعیه در مورد ارائه امکانی جدید در محصولات اچ تی سی باشد تا یک تلفن هوشمند تازه، با در نظر داشتن اطلاعات و عکس های اخیر لو رفته از  HTC One M9 Plus پیش بینی مان این است که زمان رونمایی از یک موبایل پیشرفته از این کمپانی فرا رسیده باشد.

جیسون مکنزی می گوید: زمانی که به این پرچمدار نگاه می کنم [M9]، برترین دستگاه ساخته شده تا به امروز را پیش چشمانم می بینم. اما این نقطه توقف ما نخواهد بود چراکه در اواسط یا اواخر ماه مارس خبر مهمی را در رابطه با تمایزمان با سامسونگ و آیفون منتشر خواهیم کرد و به این ترتیب مشکلات زیادی رفع خواهند شد.

به نظر می آید که این روزها، ارائه نسخه برتری از یک پرچمدار، به راهکاری برای حل مشکلات شرکت ها بدل شده باشد. برای مثال، اپل آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را دارد. سامسونگ به گلکسی S6 و S6 Edge می بالد و حتی شیائومی هم Mi Note و Mi Note Pro را در لیست محصولاتش دارد.

بنابراین،انتظار نمی رود که رونمایی از HTC One M9 Plus واقعا اچ تی سی را از رقبایش متمایز کند، مگر اینکه تایوانی ها چیز دیگری را در آستین داشته باشند.

زمانی که شرکت ها رقبای زیادی برای خود دارند، یکی از روش ها برای متمایز شدن از بقیه تبلیغات است و این یکی از حوزه هایی است که خود اچ تی سی تأیید کرده که در آن ضعف دارد.

اما اینکه یک کمپانی بداند ضعف دارد و تلاش در رفع آن نماید، دو مقوله جدا هستند. شرکت مورد بحث چند هفته پیش اعلام کرد که حضورش را در شبکه های اجتماعی تقویت خواهد کرد و این در حالی است که تاکنون نشانه ای از این موضوع دیده نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • arminet
    arminet | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    داستانش چیه ؟ خوب ام9 رو یه چیز عالی معرفی میکرد ..
    حتما با دیدن اس6 و اس6 ادج قافلگیر شدن ..
    بابت همین گفتن یه تلفن باید برای رقابت با این دوتا معرفی کنند ..
    جی4 دیدن داره ...
    بنظرم جی 4 خودش نسخه خمیده نداشته باشه .. یه نسخه خمیده خواهد داشت .. اینو مطمئنم ... چرا که سال های گذشته کاملا مشهود بود ..

  • united
    united | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    5.5 اینچ بزنه بهتره

  • TROOL
    TROOL | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود

  • مصطفی
    مصطفی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    جریان این شرکتها چی واقعا .یک پرچم دار میزنن بعد،یک گوشی میزنن که مشکلات اون رفع کنه....چه کاری

  • shayan
    shayan | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    آره HTC بیاد از سامسونگ کپی کنه!
    اونم ظاهرشو!!!! :|

    یک دقیقه سکوت فقط :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی