ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Keys آشنا شوید؛ کیبرد موسیقی ماژولار با قابلیت حمل آسان

در سال ۲۰۱۲ استارتاپی با نام Opho و برخواسته از شهر سان فرانسیسکو یکی از موفق ترین کمپین های کیک استارتر را برای تولید گیتاری دیجیتال با عنوان gTar تجربه کرد و توانست ظرف مدت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

در سال ۲۰۱۲ استارتاپی با نام Opho و برخواسته از شهر سان فرانسیسکو یکی از موفق ترین کمپین های کیک استارتر را برای تولید گیتاری دیجیتال با عنوان gTar تجربه کرد و توانست ظرف مدت کوتاهی ۳۵۰.۰۰۰ دلار سرمایه جمع آوری نماید.

حالا همان استارتاپ امیدوار است تا بتواند با کمک کمپینی مشابه دومین محصول خودش یعنی Keys، که در اصل یک کیبرد موسیقی به حساب می آید را به تولید انبوه برساند. کیبرد مذکور کلید هایی استاندارد و مجهز به LED دارد، از یک کنترلر ژست های حرکتی بهره می برد و باتری اش نیز دارای قابلیت شارژ مجدد است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Idan Beck، موسس و مدیر عامل Opho، نمونه های اولیه از کیبرد مورد بحث را در اختیار رسانه ها گذاشته و می گوید این آمادگی را دارند تا آن را در تابستان پیش رو به تولید انبوه برسانند.

او می افزاید از Keys و اپلیکیشن iOS آن می توان به عنوان ابزاری برای یادگیری نواختن پیانو استفاده برد و البته اهالی دنیای حرفه ای موسیقی هم قادر هستند به صورت جدی از آن در آهنگسازی بهره بگیرند.

SAMSUNG CSC

یکی دیگر از نکات جالب محصول مورد بحث این است که بسیار سریع و راحت می توان دو عدد از آنها را در کنار هم قرار داد و هر یک را از کیبردهایی مجزا و ۲۴ کلید بدل به یک کیبرد یکپارچه و ۴۸ کلید نمود. ضمناً امکان اتصال ماژول کنترل پانل و سایر ابزارهای جانبی به Keys هم در نظر گرفته شده است.

Beck توضیح می دهد که کیبرد تولیدی او از تکنولوژی با عنوان AMON (تکنولوژی ارتباط بی سیم فعال) بهره می برد، با کمک این تکنولوژی می توان چندین کیبرد را به صورت مغناطیسی به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه ی ad-hoc را در بین آنها پدید آورد. وقتی کار نواختن موسیقی نیز خاتمه یافت خیلی راحت می توان آنها را از یکدیگر جدا کرده، بسیار آسان روی یکدیگر قرارشان داد و در یک کیف یا کوله پشتی حملشان کرد.

SAMSUNG CSC

کمپانی Opho قصد دارد اینبار برای جمع آوری سرمایه به جای کیک استارتر به سراغ وب سایت Indiegogo‌ برود و کیبردهایش را در ازای صد دلار در آن پیش فروش نماید. این شرکت می افزاید بخشی از درآمد حاصل از ارائه اولیه محصولش را در اختیار نهاد های مربوط به مبارزه با بیماری ایدز قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • SeeUra
    SeeUra | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    خیلی خوبه اما کاش برای عده ای که به صورت حرفه ای کار می کنن کیبوردی با کلاویه های مشابه پیانو که هم فیزیکی باشه و هم سنگین طراحی کنن.

  • rodrigez
    rodrigez | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    بیشتر شبیه اسباب بازی بچه های 7 ماهه میمونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی