ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن اطلاعات نسخه احتمالی از تلفن هوشمند LG G4 با شماره مدل H818

جدیدترین پرچمدار الجی علیرغم تمامی انتظارها در کنگره جهانی موبایل امسال رویت نشد و سامسونگ و اچ تی سی نیز با غنیمت شمردن فرصت به وجود آمده و رونمایی از گلکسی S6 و گلکسی S6 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

جدیدترین پرچمدار الجی علیرغم تمامی انتظارها در کنگره جهانی موبایل امسال رویت نشد و سامسونگ و اچ تی سی نیز با غنیمت شمردن فرصت به وجود آمده و رونمایی از گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge با بدنه های آلومینیومی شان و همچنین One M9 که تغییرات زیادی در آن حاصل نشده بود، در مرکز توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار گرفتند.

حالا که دو رقیب اصلی این شرکت هر آنچه در آستین داشتند را رو کردند، نوبت به الجی رسیده تا در رویداد مهمی که قرار است در اواسط فروردین ماه برگزار گردد، حسابی خبرساز شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

خبری که الجی قصد انتشارش را طی یک ماه آینده دارد قطعا باعث شگفتی بسیاری خواهد شد و حالا بر اساس تصویری از تست مرورگر که در سایت MyLGPhones منتشر گشته، احتمال وجود نسخه ای از تلفن هوشمند G4 با شماره مدل H818 بیش از هر زمان دیگری تقویت شده است.

براساس اطلاعاتی که در سایت مذکور منتشر گشته، این دستگاه می تواند نسخه ای از G4 باشد که برای آسیا ساخته شده و با مدل جهانی اش فرق دارد، با این همه، قطعات داخلی آن احتمالا در همه نقاط دنیا یکی خواهد بود، پس بگذارید نگاهی بیاندازیم به این اطلاعات.

نخست اینکه شماره مدل محصول را می دانیم و در کنار آن اطلاعات دیگری هم در مورد رزلوشن نمایشگرش در اختیار داریم.

تلفن هوشمند LG-H818 احتمالا درست مانند پرچمدار سال قبل این کمپانی یعنی G3 دارای یک نمایشگر QuadHD با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسل است اما برخی از قطعات داخلی آن برای بهبود عملکردش تغییر یافته اند.

آنچه امروز در خبرها منتشر گشته این است که دستگاه مورد بحث عملکرد بسیار خوبی را در یک تست HTML5 برای نسخه 38 مرورگر کروم از خود به نمایش گذاشته.

این تلفن هوشمند که از نسخه 5.1 اندروید موسم به آبنبات چوبی بهره می برد، موفق شد که از مجموع نمره 555، امتیاز 510 را کسب کند. همین که جدیدترین موبایل الجی از تازه ترین آپدیت اندروید بهره می برد، به خودی خود خبر بسیار مهمی به شمار می رود.

سال گذشته این کمپانی کره ای با آرامش تمام، پرده ها را از روی G3 کنار زد و امسال نیز از انتشار هر نوع خبری که به G4 مرتبط باشد در کنگره جهانی موبایل خودداری کرد تا مطمئن شود که پرچمدار جدیدش بیشترین میزان توجه را به خود جلب می کند و رونمایی محصولات رقیب، تأثیری بر این مسأله ندارد.

این بدان معناست که G4 احتمالا تا اواسط اردیبهشت ماه سال جدید وارد بازار خواهد شد. نکته دیگر اینکه تلفن های گلکسی سامسونگ و One M9 باید همچنان منتظر بمانند تا جدیدترین نسخه عاری از باگ آبنبات چوبی را دریافت کنند و سپس روانه بازار گردند، این در حالی است که پرچمدار جدید الجی از ابتدا همراه با همین ورژن عرضه می گردد و همین موضوع یک امتیاز مهم برای آن محسوب می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (56 مورد)
  • سینا
    سینا | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سونی وججدانا چرندیاتی که میگی حالیت نیست تو داری مزیت های. جی 3 رو برای سونی حساب میکنی

  • سینا
    سینا | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سونی اصلا تاحالا با ال جی جی 2 یا جی 3 کار کردی این همه چرت و پرت میگی در ضمن اصلا دیجی کالا هم نرفتی یا حتی سایت های مقایسه ی گوشی های برتر ؟؟ برو سر بزن یکم اطلاعاتت بره بالا این همه تعصب داری ضرر میکنی ها چشمت باز کن در حال حاضر اس 6 بهترین گوشیه و اگه جی 4 بیاد اون میشه گوشی برتر دیگه حرف مفت نزن خواهشا با اون پسر خاله های اسکولت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی