ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ با این دانگل 29 دلاری شارژ می شود

امشب بالاخره جزئیات نهایی ساعت هم منتشر شد و مشخص گردید که 18 ساعت دوام می آورد. و اینطور است که هر 18 ساعت باید به آن تنفسی بدهید. البته شاید 18 ساعت برای یک ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۳:۱۰

امشب بالاخره جزئیات نهایی ساعت هم منتشر شد و مشخص گردید که 18 ساعت دوام می آورد. و اینطور است که هر 18 ساعت باید به آن تنفسی بدهید. البته شاید 18 ساعت برای یک تلفن هوشمند بد به نظر نرسد اما فکر نمی کنیم برای ساعت رقم مناسبی باشد. هر شب باید آن را شارژ کنید؛ و افرادی که به خارج از شهر برای ماجراجویی می روند باید برای این مشکل، راه حلی جدی پیدا کنند.

به هر حال، برای زنده نگه داشتن ساعت خود، بهتر است هر کجا که می روید، دانگل شارژ 29 دلاری آن را با خود داشته باشید. این شارژر در بین محصولات اپل منحصر به فرد است و فقط برای اپل واچ کار می کند. قسمتی که به ساعت وصل می شود یک دیسک دایره ای فلزی است که با خاصیت آهنربایی به پشت آن متصل متصل می گردد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

MKLG2.0

اپل یک دانگل شارژ 1 متری داخل جعبه ساعت قرار داده اما اگر بیشتر از یکی می خواهید، باید 29 دلار ناقابل خرج کنید. قیمت کابل 2 متری نیز 39 دلار تعیین شده است. انتهای کابل شارژ، از نوع USB استاندارد است و به آداپتور وصل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Vahidjj
    Vahidjj | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    Vaghean ke mahshare vali gheymatash yekam balas taghriban ye 100 dolar biya ye 600 dolar bede be khodesh ye 250 dolarame bandeshhh oof koja mizane gheymatsh.macbookesh be sarfe tare

  • TROOL
    TROOL | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی