ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفس پرو ۴ با دو سایز صفحه نمایش وارد بازار خواهد شد [شایعه]

در حالیکه این روزها شاهد شایعات متعددی در مورد نسخه ی بزرگتر آیپد هستیم که گفته می شود با هدف جذب اهالی کسب و کار روانه ی بازار خواهد شد نباید از یاد جانشین یک ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

در حالیکه این روزها شاهد شایعات متعددی در مورد نسخه ی بزرگتر آیپد هستیم که گفته می شود با هدف جذب اهالی کسب و کار روانه ی بازار خواهد شد نباید از یاد جانشین یک تبلت قدرتمند دیگر یعنی سرفس پرو ۳ نیز برویم.

محصولی از مایکروسافت که تا به امروز توانسته هواداران قابل توجهی را به خود جذب نمیاد و این افراد با اشتیاق فراوان منتظر نسل بعدیش یعنی سرفس پرو ۴ هستند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما ردموندی ها چگونه قصد دارند سرفس را به روز رسانی نمایند؟ به نظر می رسد بر اساس شایعات تازه انتشار یافته، کاربران در مورد نسل آتی این محصول هیبریدی با دو گزینه ی بزرگ و بزرگ تر روبرو باشند و سرفس پرو ۴ با دو نمایشگر در سایز های ۱۲ و ۱۴ اینچی و البته هر دو با رزلوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل به بازار بیایند.

درون آنها را نیز مایکروسافت به پردازنده های Core M Broadwell اینتل مجهز کرده تا کاربرانش بتوانند توان پردازشی مبتنی بر تکنولوژی ۱۴ نانومتری را تجربه نمایند. البته ناگفته نماند که به کارگیری این نوع از CPU ها بدان معناست که سرفس پرو ۴ یکی از اولین محصولات هیبریدی با سیستم عامل ویندوز خواهد بود که از فن برای خنک شدن استفاده نمی کند.

حذف فن هم خود می تواند عاملی باشد برای باریک تر شدن دستاورد بعدی مایکروسافت و البته بهره مندی از نسل جدید پردازنده های اینتل به یقین سرفس را قادر خواهد ساخت تا طول عمر باتری بهتری را به کاربرانش ارائه نماید.

در مورد مقدار حافظه ی رم در محصولات یاد شده هنوز صحبتی به میان نیامده، اما منابع مختلف حدس می زنند اهالی ردموند آنها را به ۸ الی ۱۶ گیگابایت از این نوع حافظه تجهیز نموده باشند.

به احتمال قوی مایکروسافت نسل جدید سرفس های خودش را در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۵ معرفی و آماده ی عرضه به بازار خواهد کرد، لذا تا آن زمان باید منتظر ماند و دید کدامیک از شایعات پیش تر اشاره شده صحت خواهند یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • علی
    علی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۴

    عالیه .
    من برا برنامه نویسی میخام PhpStorm نرم افزار خیلی سنگینیه ولی سرفیس پرو 3 راحت اجراش کرد این دیگه فکنم بهتر باشه بعد 14 اینچم باشه دیگه نو الا نوره .
    خداکنه قیمتش خوب باشه دنبال مک بوک ایر بودم چون اندازه صفحش 13 بود این 14 اومد و سرفیس پرو 3 رو 12 بود ولی این 14 میخاد بیاد نظرم عوض شد . تاچم هست چه بهتر .

  • TROOL
    TROOL | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    من سرفیس پرو 3 رو دارم عاشقشم
    فقط امیدوارم تو نسل بعدی کیبورد رو همراهش ارائه کنه تا اینقدر دنبال کیبوردش نگردیم

  • #BOZORG
    #BOZORG | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    میخواستم بخرم دیگه نمیخرم.
    کاش حد اقل نصف کنسول های بازی پایداری داشتن
    هر روز یه محصول جدید دل ادمو میزنه

  • آریا
    آریا | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    تنها عیب سرفیس قیمتشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی