ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شاید اپل واچ بعدی با قابی از جنس پلاتین نیز عرضه شود

در گزارشی از وال استریت ژورنال آمده که اپل مطالعاتی را بر روی تولید قاب ساعت های هوشمند با استفاده از پلاتین داشته است، هر چند انتظار نمی رود این قاب ها در مراسم امروز کمپانی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

در گزارشی از وال استریت ژورنال آمده که اپل مطالعاتی را بر روی تولید قاب ساعت های هوشمند با استفاده از پلاتین داشته است، هر چند انتظار نمی رود این قاب ها در مراسم امروز کمپانی مذکور با عنوان "Spring Forward" رونمایی گردند و شاید اپل آنها را در نسل بعدی ساعتش به کار گیرد.

ضمن اینکه وال استریت ژورنال در گزارش خود به تائید شایعه ای می پردازد که بر مبنای آن اپل در حال باز طراحی برخی فروشگاه های خود بوده و قصد دارد در آنها فضایی را پدید بیاورد تا مشتریانش بتوانند با اخذ وقت قبلی ساعت های هوشمند این شرکت را امتحان کرده و سپس مدل مورد علاقه ی خود را خریداری نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس آنچه از گزارش فوق الذکر بر می آید، ظاهراً کوپرتینویی ها می خواهند فروش اولیه اسمارت واچ شان را به فروشگاه های خود محدود کنند تا بتوانند بر روی روند عرضه ابتدایی آن نظارت دقیقی داشته باشند.

رویترز در خبری دیگر می نویسد خرده فروشانی مانند Best Buy که رابطه ی نزدیکی با کمپانی مورد بحث دارند، ممکن است در بازه ی اولیه عرضه اپل واچ به بازار نقشی در فروش آن نداشته باشند و محصولی برای ارائه به مشتریان در اختیارشان قرار نگیرد.

ضمناً اپل در ماه سپتامبر با مدیران برخی خرده فروشان شهر پاریس که در زمینه ی فروش محصولات لوکس فعالیت دارند نیز ملاقاتی داشته و با آنها در رابطه با استراتژی فروش نسخه های مختلف ساعت هوشمندش رایزنی هایی را صورت داده است.

اپل واچ از ماه آوریل (اواسط فروردین) با بدنه هایی ۳۸ و ۴۲ میلی متری از جنس آلومینیوم، استیل و طلای ۱۸ عیار ضد خش به فروش خواهد رسید. جنس بندهای این ساعت نیز از چرم، پلاستیک فشرده و استیل خواهند بود.

البته اینها در حالیست که صحبتی از بند طلایی اسمارت واچ کوپرتینویی ها به میان نیامده، ولی John Gruber از Daring Fireball احتمال داده این بند نیز امروز رونمایی خواهد شد و قیمت ساعت مذکور را به ۲۰.۰۰۰ دلار خواهد رساند.

نمایشگر نسخه ی ورزشی اپل واچ توسط شیشه ی Ion-X (نوع شیشه مقاوم) مورد محافظت قرار گرفته و پشت بدنه آن نیز از جنس پلاستیک است ضمن اینکه که گفته می شود هر دو نسخه ی استیل و طلا از کریستال یاقوت کبود بهره برده و در قسمت پشتی آنها نیز از سرامیک استفاده گشته است.

اپل تا کنون در مورد قیمت این محصول سخنی به میان نیاورده و فقط قیمت پایه آن یعنی ۳۴۹ دلار را مطرح کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    اینه
    اپل متعلق به ادمای خاص و ثروتمنده
    این بدبخت بیچاره ها بهتره برن الجی و سامسونگ و هواوی بخرن :-D

  • NUM.1
    NUM.1 | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    این بند قیمتش رو به 20000 دلار برسونه؟!؟!چه خبره؟!
    ____---____
    چند پست قبل رو تازه خوندم در جواب دوستان
    نوت 3 دوربینش بیرون زده س و یک سال قبل از آیفون 6 معرفی شد پس هی میگین موقع 6 و ..
    اینا فن های سامسونگ میگقتن دوربین بیرون زده زشته چی میگین واس خودتون؟!
    بعدشن دوربین سامسونگ بیرون زده درست ولی اگ بدون کاور از گوشیاش استفاده کنی روی سطح صاف تکون نمیخوره چون دوربین وسطشه ولی آیفون گوششه!و اینکه مث لباسی که به کسی نیاد اون بیرون زدگی آیفون خیلی زشته ولی مال سامسونگ قابل تحمل تره

  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    اپل همینو خواست. واقعا هم خوب فهمید باید چیکار کنه. یه کاری کرد که همه سایتا ازش تعریف کنن قبل اومدنش. که توی رسانه ها باشه. واسه همینه که مطمئنه فروشش بیشتر از بقیه ساعتاس. بعد میشه گفت داستان ساعت مثل داستان آیفونش هست بعضی ها هم متاسفانه برای اینکه بگن ما ساعت اپل داریم میرن میخرن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی