ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی بر “شارژر”؛ اپلیکیشنی برای خرید راحت و بی دردسر کارت شارژ

هر چند که این روزها بازار اپ های ارتباطی رایگان بسیار داغ شده، اما هنوز هم تماس عادی و خرید کارت شارژ جایگاه خودش را دارد. راه های خرید شارژ بسیارند؛ با این وجود شاید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

هر چند که این روزها بازار اپ های ارتباطی رایگان بسیار داغ شده، اما هنوز هم تماس عادی و خرید کارت شارژ جایگاه خودش را دارد. راه های خرید شارژ بسیارند؛ با این وجود شاید بهره گیری از اپلیکیشن ها، سریع ترین راه ممکن برای خرید آنها محسوب گردد.

هفته گذشته اپ شارژک را بدین منظور معرفی کردیم و امروز به "شارژر" می پردازیم؛ اپلیکیشنی که مخصوص خرید کارت شارژ به صورت آنلاین و آفلاین طراحی شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

همان طور که گفتیم، در شارژر می توان به صورت آفلاین و آنلاین اقدام به خرید کارت شارژ نمود؛ چه برای خود و چه دیگران، آن هم به صورت کاملا سریع و بی دردسر. در روش بدون اینترنت، روند خرید بر بستر امن USSD بانک سامان (#724*) صورت می پذیرد. تنها کافیست مبلغ شارژ را وارد کنید، گزینه بدون اینترنت را انتخاب و سپس در فیلد خالی، شماره کارت بانکی تان را بنویسید.

Charger 2

پس از این کار، اپلیکیشن بدون خواستن رمز دوم اینترنتی و باز کردن پنجره های متعدد به سرعت این شارژ را برایتان خریداری می کند. البته روش خرید اینترنتی در اپ شارژر به خوبی روش آفلاین نیست. امکان پرداخت درون برنامه ای در این اپ وجود ندارد، بنابراین برای خرید شارژ احتیاج به اپ های مرورگر خواهید داشت.

ضمن این که به خاطر یک باگ، ممکن است مبلغ شارژ را هزار تومان وارد کرده باشید و هنگام انتقال به صفحه پرداخت بانکی، مبلغ دیگری (مثلا 500 تومان) را برای پرداخت مشاهده کنید.

اما به دیگر امکانات شارژر بپردازیم. منویی به اسم اطلاعات تماس را در شارژر ملاحظه می کنید که با مراجعه به آن، از میزان تماس هایتان با مخاطبین تلفن هوشمند خود مطلع می شوید. مثلا قادرید ببینید که در ماه جاری، با کدامیک از دوستانتان بیشترین تبادل پیامک یا تماس تلفنی را داشته اید.

Charger 3

از این رو می توانید با مشاهده این آمار، برای مصرف شارژ برنامه ریزی کرده و برای خریدش صرفه جویی نمایید. همچنین با خرید از شارژر می توانید شانس خود را برای برنده شدن سکه طلا نیز امتحان کنید.

با هر بار خرید شارژ از این اپ، امتیازی به شما تعلق می گیرد و هر چه امتیازتان بیشتر باشد، شانستان در قرعه کشی اپلیکیشن که در سیزده به در پیش رو برگزار می شود، بالاتر خواهد رفت.

ویجت اختصاصی شارژر برای استفاده در دسکتاپ هم از امکاناتی است که شما را در خرید هر چه سریع تر کارت شارژ یاری می کند. اپ شارژر برای گجت های اندرویدی عرضه شده و استفاده از آن می تواند تا حد زیادی خرید شارژ را برایتان آسان نماید.

شارژر

شارژر

سازنده: زندگی همراه قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • شاهین
    شاهین | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    برو

  • مهدی
    مهدی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    از گوگل پلی گرفتمش، باحال بود کلا.
    دوستانی که میگید چرا دیجیاتو این اپ ها رو معرفی میکنه؟!
    بررسی اپلیکیشن اون هم تو این دنیای شلوغ استورهای ایرانی که همه جور چرت و پرتی توش پیدا میشه، به نظرم کار خیلی خوبیه.
    من که تا حالا ندیدم دیجیاتو نرم‌افزار بد معرفی کنه.
    اتفاقا نرم‌افزار شارٰژ این هفته‌شون هم با اینکه کارش مثل نرم‌افزار هفته قبلیه، اما به نظرم تمیزتر و شکیل تر اومد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی