ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باتری اپل واچ توسط کمپانی سازنده قابل تعویض است

همانطوری که مطلع هستید اپل واچ نیز همانند هر ساعت هوشمندی نیازمند روزی یکبار شارژ است، اما برای کسانی که نگران فرسودگی و ضعیف شدن باتری این محصول در طول زمان هستند امروز کمپانی تولید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

همانطوری که مطلع هستید اپل واچ نیز همانند هر ساعت هوشمندی نیازمند روزی یکبار شارژ است، اما برای کسانی که نگران فرسودگی و ضعیف شدن باتری این محصول در طول زمان هستند امروز کمپانی تولید کننده یک خبر خودش داشت. آنهم اینکه قطعه ی مذکور قابل تعویض خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپل به وب سایت تک کرانچ اطلاع داده که باتری ساعت هوشمندش به صورت کامل قابلیت تعویض را دارد، ولی در مورد هزینه های اینکار صحبتی به میان نیاورده است. هر چند که خود همین خبر هم به تنهایی می تواند سبب کاهش نگرانی کسانی شود که قصد خرید گجت یاد شده را دارند، زیرا اکنون می توانند اطمینان داشته باشند که پس از تهیه محصول و از کار افتادن باتری اش لازم نیست یک ساعت جدید تهیه نمایند.

نکته ی دیگری که در توضیحات اهالی کوپرتینو نامشخص مانده این است که آیا با پیشرفت تکنولوژی و ارائه باتری های بهتر می توان امید داشت که برای نسل کنونی اپل واچ هم نمونه ای بهینه تر از قطعه ی مذکور ارائه گردد و کاربران اقدام به خریدش نمایند یا خیر.

تک کرانچ در گزارش خود آورده عمر مفید باتری اپل واچ احتمالاً سه سال خواهد بود و خود اپل نیز پیش تر اعلام کرده بود که کاربران این محصول با ۹۰ بار چک کردن ساعت، ۴۵ دقیقه کار کردن با اپلیکیشن ها، ۳۰ دقیقه پخش موسیقی از طریق بلوتوث در حین انجام تمرینات ورزشی، احتمالاً هر ۱۸ ساعت یکبار لازم است تا گجت پوشیدنی خودشان را مجدداً شارژ نمایند.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • رونین
    رونین | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    این شروع سقوط اپله...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی