ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس تحقیقات DisplayMate، گلکسی S6 بهترین نمایشگر موبایل را دارد

سامسونگ در نهایت گلکسی S6 و نمونه ی خمیده ی این اسمارت فون را در ابتدای ماه جاری میلادی معرفی کرد؛ هر دو موبایل از مشخصات سخت افزاری یکسانی استفاده می کنند و این مورد به جز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

سامسونگ در نهایت گلکسی S6 و نمونه ی خمیده ی این اسمارت فون را در ابتدای ماه جاری میلادی معرفی کرد؛ هر دو موبایل از مشخصات سخت افزاری یکسانی استفاده می کنند و این مورد به جز خمیدگی، در نمایشگر آنها نیز نمود پیدا می کند.

هر دو موبایل نمایشگری ۵.۱ اینچ با رزولوشن تصویرQuad HD دارند که تراکم پیکسل ۵۷۷ ppi را به ارمغال می آورد. کمپانی DisplayMate که دستی بر مقایسه نمایشگر تلفن و تبلت های روز بازار دارد، حال به سراغ کهکشانی های جدید رفته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پیش از معرفی گلکسی اس ۶، تلفن همراه Galaxy Note 4 عنوان داشتن بهترین صفحه نمایش را از سوی DisplayMate یدک می کشید؛ حال نتایج آخرین تحقیقات این کمپانی مشخص گشته و آنچنان که گفته می شود، گلکسی اس ۶ در قیاس با اس ۵، از نمایشگری بسیار بهتر بهره می گیرد و جدا از رزولوشن بالاتر، دقت رنگ ها نیز تا ۲۷ درصد بالاتر به تصویر کشیده می شوند.

از سوی دیگر مصرف انرژی این نمایشگر نیز تا ۲۰ درصد کاهش را نشان می دهد و زمانی به قدرت سامسونگ در این زمینه پی می بریم که به این نکته توجه کنیم که تراکم پیکسلی گلکسی S5 صرفا ۴۳۲ PPI بود اما این رقم در گلکسی های جدید به ۵۷۷ PPI رسیده است.

اما DisplayMate می گوید در بخش کارایی این نمایشگر، تقریبا همه چیز با نوت ۴ برابر بوده و GS6 صرفا گاهی مواقع، پیشرفت اندکی را شاهد بوده است. کمپانی مورد بحث در نهایت لقب بهترین نمایشگر حال حاضر را به گلکسی S6 تقدیم کرده است. البته نمی توان کوچکتر شدن اندازه نمایشگر گلکسی اس ۶ را در برتر بودنش نسبت به نوت ۴ نادیده گرفت.

آنها در ادامه می گویند که هر دو دستگاه در زمینه ی کارایی نمایشگر تقریبا عملکردی مشابه دارند و در صورتی که بخواهیم آنها را به عنوان بهترین لیست کنیم،‌ گلکسی اس ۶ در مقام اول و نوت ۴ در مقام دوم قرار می گیرد: «هر دو موبایل جز بهترین هایی بوده اند که تا به حال مورد بررسی قرار داده ایم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • علی
    علی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اینایی که میان حرف....میزنن که سایت رشوه بگیر سامسونگه,باید بگم اخه مگه فهم ندارید؟بهترین های موبایل رو سامیونگ داره میزنه,انوقت سایت بیاد دروغ بنویسه که مثلا m8htc برترینه؟یا سری G الجی؟اخه همه دنیا میدونن سامسونگ چیه و چی میزنه,رقیب نداره به نظر من,

  • Daneshvar
    Daneshvar | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    من از سامسونگ متنفرم اما شک ندارم بهترین صفحه نمایش دنیارو داره تا حدی که اگر نسل بعدی گوشیم آیفون نباشه قطعا اس سیکسه

  • Moazez
    Moazez | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    نوت4 در کنار z3 کاملا تعطیله حالا چون سونی پول نمیده دیسپلی میت نمیگه z3 بهترینه. دیگه دیسپلی میت منبع معتبر محسوب نمیشه چون متعلق به خود سامسونگه و فقط سامسونگ بهش گوشی میده که تست کنه

  • mohammadali_aa
    mohammadali_aa | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    این دیسپلی میت هربار که سامسونگ یه پرچمدار معرفی میکنه این حرفو میزنه !

  • jalal
    jalal | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    همه دنیا می دونن دیسپلی میت از سامسونگ پول میگیره . البته صفحه نمایش گلکسی عالیه ولی نه بهترین دنیا ! خب اگه این سایت راست میگه با سونی و الجی هم مقایسه کنه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی