ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر تلفن هوشمند HTC One E9 توسط سازمان TENAA لو رفت

سازنده ی تایوانی که چند روز پیش One M9 را معرفی کرد، قصد دارد به زودی از One E9 نیز پرده بردارد؛ گفته می شود این تلفن هوشمند، قادر است توجه کاربران را به خوبی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

سازنده ی تایوانی که چند روز پیش One M9 را معرفی کرد، قصد دارد به زودی از One E9 نیز پرده بردارد؛ گفته می شود این تلفن هوشمند، قادر است توجه کاربران را به خوبی به خود جلب نماید.

سازمان استانداردهای مخابراتی چین به نام TENAA، به تازگی تصویری از این اسمارت فون به نمایش گذاشته که در قیاس با M9، اندکی تخت تر و نازک تر نیز شده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند HTC E9 برخی برتری های سخت افزاری نسبت به M9 نیز دارد؛ برای مثال، نمایشگر ۵.۵ اینچ این محصول، رزولوشن QHD را برای کاربران به ارمغان می آورد، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر هم یکی دیگر از مشخصه های این موبایل است.

طبق گفته ی سازمان چینی، این بار HTC از ساخته های کوالکام استفاده نکرده و به سوی بهره گیری از پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک MT6795 با فرکانس ۲گیگاهرتز سوق پیدا کرده. همچنین ذکر شده دوربین E9 همانند M9 از سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می کند؛ سایر مشخصات این محصول ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستند و پلتفرم مورد استفاده در این موبایل نیز طبق گفته ها، اندروید ۵ یا آب نبات چوبی است.

enine

تلفن هوشمند E8، بدنه ای پلاستیکی داشت و از سخت افزاری ضعیف تر از M8 نیز بهره می گرفت اما گویا شرکت HTC در رویه ی خود تجدید نظر کرده و این بار E9 است که از M9 پیشی خواهد گرفت.

بر اساس نظرات اکانت توئیتر Upleaks، این تلفن هوشمند در اواخر ماه جاری میلادی، به بازار عرضه خواهد شد. از سوی دیگر منابع چینی خبر از قیمت ۳۲۰ دلاری E9 در این کشور می دهند که برای اسمارت فونی با این مشخصات، قیمتی عالیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Fardin
    Fardin | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    به نظرم دوربینش زیادی بالا قرار گرفته ممکنه با یه ضربه آسیب ببینه حاشیه هم که فک نکنم روزی کم بشه هر روز بیشتر از دیروز ، ام9 بهتره

  • TROOL
    TROOL | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    وایی که اون دوربین پشتش چه زشته htc از تو بعیده خداییش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی