ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آنچارتد 4 تا بهار 2016 تاخیر خورد

ناتی داگ، استودیو سازنده بازی Uncharted 4: A Thief's End روز گذشته رسما اعلام کرد که تاریخ انتشار این بازی به بهار 2016 موکول شده است. این عنوان انحصاری پلی استیشن 4، قرار بود در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

ناتی داگ، استودیو سازنده بازی Uncharted 4: A Thief's End روز گذشته رسما اعلام کرد که تاریخ انتشار این بازی به بهار 2016 موکول شده است. این عنوان انحصاری پلی استیشن 4، قرار بود در سال 2015 به بازار عرضه گردد اما به نظر می آید که ناتی داگ زمان بیشتری لازم دارد.

بروس استرالی و نیل دراکمن، کارگردانان این پروژه هستند. این دو، پیش از این وظیفه ساخت The Last of Us، یکی از تحسین شده ترین عناوین نسل پیش را بر عهده داشتند و در میانه کار به تیم آنچارتد 4 پیوستند.

استرالی و دراکمن در بلاگ پلی استیشن اینگونه نوشته اند: "ما تصمیم سخت تاخیر عرضه بازی را گرفتیم. با چند ماه کار بیشتر، ما مطمئن خواهیم شد که Uncharted 4: A Thief's End نه تنها استانداردهای تیم را دریافت خواهد کرد، بلکه استانداردهای بالای یک بازی از سوی ناتی داگ برای گیمرها را نیز خواهد گرفت.

در ادامه آمده که: "از شکیبایی شما متشکریم. می دانیم که انتظار بیشتر، آزاردهنده است اما وقتی که چیزهای بیشتری از آنچارتد 4 در سال آینده نشان تان دهیم، متوجه خواهید شد که ارزشش را داشته است."

سونی این عنوان را در E3 2014 برای اولین بار معرفی کرد اما تصاویر گیم پلی بازی در طول مراسم PlayStation Experience در ماه دسامبر 2014 به نمایش درآمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • mohamad.
    mohamad. | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    من شنیده بودم که بازی آنچارتد4 در هفت اردیبهشت میاد میخاستم بدونم راسته یا دروغ ؟؟؟

  • ali
    ali | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    زیبا فوق العاده تمام نشدنی ....وصف uncharted 4

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی