ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی اینتل سطح انتظار خود از درآمد مالی سه ماهه اول ۲۰۱۵ را پایین آورد

کمپانی اینتل امروز رقمی را در خصوص درآمد مورد نظر خود برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ منتشر نمود که از پیشبینی های قبلی، به شکل قابل توجهی پایین تر است. این شرکت که از تولید و فروش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

کمپانی اینتل امروز رقمی را در خصوص درآمد مورد نظر خود برای سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ منتشر نمود که از پیشبینی های قبلی، به شکل قابل توجهی پایین تر است. این شرکت که از تولید و فروش پردازنده برای انواع کامپیوتر ها درآمد خود را کسب می کند، عامل پیشبینی تازه ی خود را، فروش نه چندان مناسب کامپیوترهای شخصی و ارزان قیمت می داند.

اینتل معتقد است کامپیوترهای ویندوزی و ارزان قیمت خوب فروش نمی روند و بیشتر کاربران با تعویض یک قطعه ی سخت افزاری، معمولا به عملکرد مطلوب و دلخواه خود در کامپیوترهایی که همچنان از ویندوز XP بهره می گیرند، دست پیدا می کنند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اینتل حالا پیشبینی یک درآمد ۱۲.۸ میلیارد دلاری را در سه ماهه اول ۲۰۱۵ برای خود متصور است؛ این رقم پیشتر به ۱۳.۷ میلیارد دلار می رسید. امروز و همزمان با اعلام این برآورد مالی، اینتل اینگونه در خصوص این موضوع اظهار نظر نمود:

اینتل

اینتل

این تغییر در پیشبینی که امروز شاهدش هستیم، نتیجه ی تقاضای پایین کاربران برای کامپیوترهای شخصی و چرخه تولید کم این محصولات توسط زنجیره تولید کنندگان است. ما معتقد هستیم درصد تقاضا به این علت پایین است که همچنان بسیاری از کاربران و سازمان ها از ویندوز XP برای انجام امور خود بهره گرفته و تعداد اندکی اقدام به بروز رسانی ویندوز و در نتیجه استفاده از سخت افزار های مدرن تر می زنند. از سوی دیگر اوضاع بد اقتصادی و شرایط کلی جوامع، به خصوص در اروپا، به این مساله دامن زده است.

این حقیقت که به جز کاربران، بسیاری از سازمان ها نیز هنوز دست به آپدیت کامپیوترهای خود نزده اند (و از ویندوز XP استفاده می کنند) به جز اینتل، برای مایکروسافت نیز زنگ خطری با صدای بلند است. اینتل در CES ۲۰۱۵، پردازنده های کم مصرف Broadwell خود را به رخ رقبا کشید اما گویا فعلا دنبال راه چاره ای برای فروش آنها می گردد.

باید منتظر ماند و دید که آیا پس از عرضه عمومی مک بوک جدید اپل و همچنین ویندوز ۱۰،‌ اوضاع مالی اینتل بهبود خواهد یافت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    نباس اینکارو میکرد

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    اینجوری خیلی عالیه هم تو پایان یک دوره میتونه به حرف خودش جامعه عمل بپوشونه و هم اینکه برای روحیه کارمنداش خوبه ، اینتل شرکت خیلی بزرگیه و من مطمئنم میتونه جایگاه خودشو پس بگیره
    ممنون جناب مستکین گل ، قلم شما منو یاد نیما دادگستر،میندازه

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

      اره.. اقای مستکین قشنگ حرف میزنه

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    اینتل
    این ضمیر اشاره به نزدیکه
    و تل به معنای تپه
    و اینتل یعنی این تپه. اشاره داره به قله های تکنولوژی!!!!! یا زمانی که صاحباش تو روستا بودن یه تپه دیدن گفتن ما باید توی این تپه سی پی یو درست کنیم.. بعد بش گفتن این تپه...

    .
    نامجو استادِ در به پایان رسوندنِ اهنگاشه..
    اهنگ‌گلادیاتور ها اخرش.. یه صدا و افکت میده عالیه...
    یا وسطش که داد میزنه «معونت از ان توست هااااای ...»اینجاشم عالیه. محشره.. دیوونه کنندس

مطالب پیشنهادی