ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال توسعه یک موبایل خمیده و انعطاف پذیر است

شرکت ال جی مدتیست که با خط تولید اسمارت فون های سری G Flex، توانسته هویت خود را در زمینه تلفن های خمیده،‌ بیابد. G Flex، موبایلی واقعا خمیده است که قابلیت انعطاف پذیری را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

شرکت ال جی مدتیست که با خط تولید اسمارت فون های سری G Flex، توانسته هویت خود را در زمینه تلفن های خمیده،‌ بیابد. G Flex، موبایلی واقعا خمیده است که قابلیت انعطاف پذیری را نیز می توان در آن دید.

اما در این میان، شرکت هم وطن ال جی، یعنی سامسونگ هنوز نتوانسته به چنین پیشرفتی دست یابد. شایعات زیادی وجود دارند که خبر از کار کردن سامسونگ بر روی یک اسمارت فون خمیده ی انعطاف پذیر می دهند. اخیرا نیز سازمان ثبت پتنت ها و علائم تجاری، پتنتی را منتشر نموده که مربوط به موبایلی خمیده از سوی سامسونگ می شود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این پتنت البته در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ به ثبت رسیده و این طور که گفته می شود، مربوط به موبایلی است که در کنار داشتن شاسی و نمایشگر خمیده، از قابلیت انعطاف پذیری نیز برخوردار است.

همانگونه که در تصویر فوق نیز مشاهده می کنید، اینچنین برداشت می شود که سامسونگ تلاش می کند تا موبایلی واقعا خمیده را توسعه دهد و این بار صرفا به کج کردن لبه ی صفحه نمایش، اکتفا نکند. بخش زرد رنگ،‌ یعنی شاسی این گجت نیز به شکل کامل قابلیت انعطاف پذیری را در خود دارد؛ باتری مخصوصی نیز در این تلفن همراه به کار خواهد رفت که با خم شدن، آسیب نبیند.

شرکت کره ای سامسونگ پیشتر نیز به ما نشان داده بود که نمایشگرهای خم شونده،‌ صرفا متعلق به فیلم های علمی-تخیلی نیستند و احتمالا دارد با ساخت سایر اجزای تلفن همراه به شکل خمیده، بالاخره بتوانیم موبایلی در دست بگیریم که به راحتی قادر به خم کردن آن و برگرداندنش به شکل عادی بوده و البته از بابت افتادن آن نیز نگرانی به دل راه ندهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • varna
    varna | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    مثل جی فلکس به داخل حم بشه قشنگتره ازاینکه خمیدگی به سمت بیرون باشه..

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    فقط یک گوشی خمیده باشه به قولا باز تکرار مکررات هستش یه چیزی بزن که خواستم تاش کنم بزازم جیبم مشکلی پیش نیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی