ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی پروازیاب؛ اپلیکیشنی جهت رزرو آسان بلیط هواپیما برای سفرهای درون کشوری

یک هفته بیشتر به آغاز تعطیلات نوروزی نمانده و احتمالا بسیاری از شما قصد سفر دارید. اگر هواپیما را برای رسیدن به مقصد انتخاب کرده اید، احتمالا با دردسرهای رزرو بلیط از طریق آژانس های هواپیمایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

یک هفته بیشتر به آغاز تعطیلات نوروزی نمانده و احتمالا بسیاری از شما قصد سفر دارید. اگر هواپیما را برای رسیدن به مقصد انتخاب کرده اید، احتمالا با دردسرهای رزرو بلیط از طریق آژانس های هواپیمایی و یافتن پروازهای چارتر آشنا هستید.

پروازیاب وبسایتی است که برای حل چنین مشکلاتی ایجاد شده تا شما را در یافتن مناسب ترین هواپیمای ممکن برای سفرتان راهنمایی کند. وبسایت یاد شده، به تازگی اقدام به عرضه اپلیکیشن موبایل خود برای سیستم عامل اندروید نموده تا مراحل رزرو بلیط را آسان تر از همیشه طی کنید.

در ادامه به بررسی این اپلیکیشن خواهیم پرداخت. با دیجیاتو همراه باشید. 

با ورود به پروازیاب، رابط کاربری ساده و در عین حال مدرن آن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. رنگ های خاکستری، آبی، زرد و قرمز در پس زمینه سفید به عنوان رنگ های غالب رابط کاربری انتخاب شده و از ترکیب بندی مناسبی برخوردارند. در واقع در طراحی اپ سعی شده تا حتی الامکان، آیتم های اضافی یا شلوغ کننده محیط را مشاهده نکنید.

منوی اصلی پروازیاب از دو ستون تشکیل شده: یکی لیست پروازها و دیگری جستجوی پرواز. در لیست پروازها می توانید تعدادی از شهرهای ایران که بیشترین متقاضی خرید بلیط از وبسایت پروازیاب را داشته اند را مشاهده کنید. مثلا با اشاره روی "از مبدأ تهران"، دیگر نیازی به جستجوی تهران در بخش جستجو ندارید و یک راست به فهرست پروازهای موجود از مبدأ تهران راهنمایی خواهید شد.

Parvazyab 2

اما اگر شهر مبدأ خود را در این منو نیافتید، با مراجعه به قسمت جستجوی پرواز، انجام این کار برایتان ممکن شده است. مبدأ، مقصد، تاریخ حرکت و تعداد افراد بزرگسال، کودکان و نوزادان را جهت تهیه بلیط می توانید در این قسمت وارد نمایید. پس از این کار، فهرست پروازها از آژانس های هواپیمایی مختلف را مشاهده خواهید کرد.

امکان مرتب سازی لیست بر اساس ساعت، آژانس هواپیمایی، قیمت و نوع هواپیما در این قسمت برای شما فراهم گردیده تا دستتان برای یافتن مناسب ترین پرواز باز باشد. اطلاعات هر پرواز مثل نام آژانس، شماره پرواز، ساعت حرکت، قیمت بلیط و نوع هواپیما را نیز در کنار هر آیتم مشاهده می کنید.

وقتی که پرواز مناسب را یافتید، حالا کافیست که با فشردن آیکن خرید بلیط به صفحه پرداخت الکترونیکی راهنمایی شوید. فرآیند خرید توسط اپلیکیشن انجام شده و نیازی هم به مراجعه به سایت های دیگر نیست. همزمان با ثبت و پرداخت آنلاین، بلیط از طریق اپلیکیشن دریافت می گردد.

Parvazyab 3

پس از خرید بلیط، از طریق منوی کشویی اپلیکیشن در سمت راست تصویر می توانید وضعیت آن را پیگیری کنید. در این بخش یک کد پیگیری به شما داده می شود تا از صحت خریدتان مطمئن شوید، هر چند پروازیاب به خاطر دریافت نشان اعتماد الکترونیک به قدر کافی قابل اطمینان هست.

در همین منوی کشویی گزینه های دیگری مثل سایت پروازیاب یا هواشناسی را مشاهده می کنید که این دو هم نیازمند باز کردن مرورگر شما هستند. به طور کلی اگر از مشکل کرش کردن ناگهانی اپلیکیشن یا نبود پروازهای خارجی در آن چشم پوشی کنیم، پروازیاب را ابزاری ایده آل برای به دست آوردن بهترین بلیط خواهیم یافت.

این اپلیکیشن را می توانید به رایگان و با حجمی پایین برای گجت های اندرویدی خود دانلود کنید.

پروازیاب

پروازیاب

سازنده: پروازیاب قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • shayan22
    shayan22 | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    اقا لطفا نظرو پاک نکن.. نظر ما خار داشت

  • shayan22
    shayan22 | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    اپلیکیشن سفرمی هم خوبه قیمتاشم از جاهای دیگه نسبتا ارزون تره

  • shayan22
    shayan22 | ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

    اپلیکیشن سفرمی خوبه من باهاش کار کردم قیمتشم از جاهای دیگه ارزرون تر بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی