ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیلد ۱۰۰۳۶ ویندوز ۱۰ از سایت های تورنت قابل دانلود است

کمی قبل مایکروسافت اعلام کرد که به دلایل فنی ارائه ی پیش نمایش های تازه از ویندوز ۱۰ با تاخیر مواجه شده و در برنامه زمانبندی آنها تغییر پدید آمده، اما روز گذشته یک technical preview ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

کمی قبل مایکروسافت اعلام کرد که به دلایل فنی ارائه ی پیش نمایش های تازه از ویندوز ۱۰ با تاخیر مواجه شده و در برنامه زمانبندی آنها تغییر پدید آمده، اما روز گذشته یک technical preview تازه از این سیستم عامل به اینترنت راه یافته است.

این بیلد تازه که با عدد ۱۰۰۳۶ شماره گذاری شده، شامل بهبودهایی در زمینه رابط کاربری و برخی قابلیت های نه چندان کلیدی می گردد و علاقه مندان می توانند آن را به صورت غیر رسمی از سایت های به اشتراک گذاری فایل تورنت دانلود نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در نسخه ی مورد بحث منوی استارت به صورت شفاف درآمده و همچنین مایکروسافت رابط کاربری تازه ای را به منظور اتصال به شبکه های Wi-Fi مورد آزمایش قرار داده، در کنار این موارد دسکتاپ های مجازی نیز شامل بهینه سازی های گشته اند و کاربران اکنون قادرند اپلیکیشن ها را از طریق عمل کشیدن و رها کردن در بین دسکتاپ های مختلف جا به جا نمایند.

بسیاری از افراد پس از وعده های ردموندی ها در ماه ژانویه، انتظار داشتند که این شرکت به روز رسانی ها و نسخه های بهبود یافته بیشتری از ویندوز ۱۰ را در فواصل زمانی کوتاه در اختیار آنها قرار دهد. اما اکنون اینطور به نظر می آید که برطرف کردن باگ ها و نقاط ضعف شناسایی شده توسط کمپانی مورد بحث بیش از آنچه که گمان می رفته زمان بر بوده است.

در اوایل هفته ی گذشته Gabe Aul، از مایکروسافت نیز در همین راستا اشاره کرده بود که کمپانیش در مورد ارائه ی آپدیت های تازه به حلقه ی مشتاقان ویندوز در برنامه ی اینسایدر قدری محافظه کارانه عمل نموده، اما این شرکت تلاش دارد تا رویه مذکور را تغییر داده و طبق وعده های پیشین خود آپدیت های بیشتر و سریعتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

اگرچه این امر سبب خواهد شد در بیلدهای بعدی باگ ها و مشکلات زیادتری وجود داشته باشند، اما مسلماً مشتاقان نسل آتی سیستم عامل ردموندی ها در فواصل زمانی کوتاه تری قادر می گردند بهبودهای حاصله را مشاهده و همینطور نکاتی که به نظرشان می تواند آن را بهتر نماید را با مایکروسافت مطرح کنند.

ناگفته نماند بیلد تازه ای که به اینترنت درز یافته شامل تغییرات چندان زیادی نمی شود و در آن به وضوح می توان مشاهده کرد که کمپانی توسعه دهنده در حال آزمون و خطا کردن در مورد ظاهر گرافیکی آیکون ها و موارد دیگری از این دست است تا بر حسب بازخورد کاربرانش بهترین انتخاب ها و تغییرات ممکن را صورت دهد.

مایکروسافت قصد دارد بیلد جدید ویندوز ۱۰ خود را به زودی و به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار دهد و انتظار می رود در این بیلد مرورگر جایگزین اینترنت اکسپلورر، یعنی پروژه ی اسپارتان نیز حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ali
    ali | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

    دوستان شما از کدوم سایت تورنت استفاده میکنید؟

  • Ali_Adel
    Ali_Adel | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

    آقا هرکی نصب کرده
    آیکونا رو درست کردن یا هنوز خرابه؟

    ------------------------------------
    http://www.digikala.com/BlueSmile/default.aspx?refId=410af904-6b57-401e-a38f-20b8ff317a07

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی