ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول در نوروز 94 به مشترکانش عیدی می دهد

نوروز هر سال شرکت ها و برندها در جهت جلب رضایت کاربران و جذب مشتری بیشتر، تخفیفات ویژه یا عیدی ارائه می دهند. این امر بین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به یک ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۱۵

نوروز هر سال شرکت ها و برندها در جهت جلب رضایت کاربران و جذب مشتری بیشتر، تخفیفات ویژه یا عیدی ارائه می دهند. این امر بین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به یک رسم تبدیل شده و فروشگاه های اینترنتی، ارائه دهندگان ADSL و اپراتورهای موبایل در این رمینه از دیگران پیش افتاده اند.

در همین راستا شرکت ارتباطات سیار قصد دارد در 13 روز ابتدایی سال 94، در 5 مبلغ متفاوت به مشترکان خود، عیدی دهد. برای این کار کافی است دارندگان سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول، ابتدا در طرح فوق ثبت نام کنند تا پس از آن بصورت تصادفی یکی از مبالغ موجود در نظر گرفته شده برایشان به صورت اعتبار درون شبکه ای، محسوب گردد.

این مبلغ عیدی را می توان به صورت تماس و پیامک درون شبکه ای یا هزینه اینترنت (غیر بسته ای) مصرف کرد و امکان استفاده از آن در طرح های تشویقی، خدمات ارزش افزوده و رومینگ وجود ندارد.

کاربران برای دریافت عیدی همراه اول، از روز یکم تا سیزدهم فروردین 94 وقت دارند تا تنها یکبار در این طرح ثبت نام نموده و از مزایای آن بهره مند شوند.

شرکت ارتباطات سیار هنوز اطلاعات کاملتری از نحوه فعالسازی و مبالغ در نظر گرفته شده برای عیدی خود را منتشر نکرده و قرار است، جزئیات آن از طریق وبسایت این اپراتور و پیامک به اطلاع مشترکان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محسن
    محسن | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    فداتون بشم شما مشکل برقتونو بهش رسیدگی کنید که بندر عباس یارو خواب میبینه منطقه فلارد بارون و برف امده فلارد برقهاش میرند نه 3Gمیخوایم نه چیز دیگه خیلی زشته برا منطقه که انتن موبایلش دائم بندری بره و برقش ۸و۶

  • baraeen
    baraeen | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    چه عیدی مسخره ای :D

  • اشنا
    اشنا | ۱ فروردین ۱۳۹۴

    بدبختانه ما تو چابهار 3Gجای خودش 1G هم نداریم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی