ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

این تصاویر ممکن است متعلق به Ascend Mate 7 Mini از هوآوی باشند

هوآوی یکی از شرکت هایی است که تا پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلون، چندان مورد توجه رسانه ها و مردم کشورهای غربی قرار نداشت، اما پس از معرفی ساعت هوشمند این کمپانی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

هوآوی یکی از شرکت هایی است که تا پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلون، چندان مورد توجه رسانه ها و مردم کشورهای غربی قرار نداشت، اما پس از معرفی ساعت هوشمند این کمپانی اوضاع برای آنها دستخوش تغییر بسیاری شد و همه ی حواس ها معطوف یکی از زیباترین و لوکس ترین گجت های پوشیدنی مبتنی بر اندروید Wear گردید.

سری تلفن های هوشمند Ascend هوآوی نیز همواره به خاطر طول عمر باتری و برخی از قابلیت های کلیدی، مثل عملکرد فوق العاده حسگر اثر انگشت مورد تحسین قرار گرفته اند و Mate 7 یکی از برترین اعضای این خانواده به حساب می آید، که حالا گفته می شود شاید قرار باشد یک نسخه ی جدید از آن با عنوان Mate 7 Mini و با صفحه نمایشی در ابعاد کوچک تر نسبت به نمونه ی اصلی به بازار بیاید.

در همین راستا امروز در شبکه ی اجتماعی Weibo تصاویری انتشار یافت که منتسب به محصول مورد بحث خوانده می شوند و جزئیات بیشتری را در موردش افشا می سازند، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که اشاره گشت به لطف فردی با نام کاربری @zyzy168 در شبکه ی اجتماعی چینی Weibo، اکنون احتمال دارد ما اطلاعاتی در رابطه با تلفن هوشمندی با عنوان Mate 7 Mini داشته باشیم. بر طبق تصاویری که توسط کاربر مذکور به اشتراک گذاشته شده، موبایل مورد بحث در سمت چپ و در کنار  Ascend G7 قرار گرفته که نمایشگری ۵.۵ و طولی ۶ اینچی دارد.

Huawei-Ascend-Mate-7-Mini-Leak-1

همچنین از آنجایی که در عکس مقایسه خبری از لوگوی هوآوی بر روی بدنه ی اسمارت فون جدید نیست، می توان حدس زد که در حال مشاهده ی یک نمونه ی اولیه یا در مرحله ی پیش تولید Mate 7 Mini هستیم.

اما با این وجود @zyzy168 تاکید کرده که این تلفن هوشمند حتماً سنسور اثر انگشت محبوب کمپانی چینی را با خود به همراه خواهد داشت و کاربران می توانند از آن برای آنلاک کردن موبایل شان استفاده نمایند. وی می افزاید موبایل مذکور از نمایشگری ۴.۷ اینچی نیز بهره مند خواهد بود.

با توجه به وجود شواهد واضح از در حال توسعه بودن Mate 7 Mini، بعید است هوآوی قصدی برای معرفی آن در مراسم ۱۵ آوریل خود که عمده ی محوریتش پیرامون P8 خواهد بود داشته باشد.

از سوی دیگر چینی ها پیش از این در Mate 7 از چیپست هشت هسته ای Kirin 925 به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم و نمایشگری تمام HD استفاده کرده بودند و حال منابع مختلف بر این باور هستند چنانچه مشخصاتی مشابه در نسخه ی Mini مورد استفاده قرار گیرد ابداً بعید نیست با اتخاذ یک قیمت رقابتی، بازار استقبال مناسبی از آن به عمل آورد.

باید منتظر ماند و دید در آینده هوآوی تصاویر یاد شده و جزئیات ذکر گشته پیرامون آنها را مورد تائید قرار می دهد و یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • علی
    علی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    به شخصه از تمامی مارک هایی که گفتی گوشی داشتم؛ ال جی- سامسونگ- اچ تی سی و سونی
    الان میت ۷ دارم
    از نظر کیفیت ساخت همشون رو میذاره تو جیب بغلش.
    از نظر پایداری رام؛ هیچکدوم به این نمیرسن
    سنسور اثر انگشتش تاچ آی دی اپل رو میذاره تو جیبش
    و ...
    شما هم اینقد دهن بین نباش.
    موفق باشی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی