ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه HTC One M9 به خاطر مشکلات نرم افزاری با تاخیر مواجه شد

هفته ی پیش HTC عاقبت سکوت خود را شکست و به رسانه ها زمان عرضه ی پرچمدار تازه اش یعنی One M9 در بازار تایوان را اعلام کرد. پس از انتشار این خبر افرادی که تمایل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

هفته ی پیش HTC عاقبت سکوت خود را شکست و به رسانه ها زمان عرضه ی پرچمدار تازه اش یعنی One M9 در بازار تایوان را اعلام کرد. پس از انتشار این خبر افرادی که تمایل داشتند جدیدترین دستاورد برند یاد شده را هر چه سریعتر تجربه نمایند، بلافاصله اقدام به ثبت پیش سفارش کردند تا مطابق وعده کمپانی سازنده موبایل تازه شان را در روز ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) تحویل بگیرند؛ اما حالا ظاهراً قرار نیست قول HTC عملی شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

امروز چندین منبع تایوانی گزارش کردند که HTC رسماً عرضه One M9 در بازار این کشور را به تعویق انداخته و به نظر می رسد دلیل این امر نیز وجود مشکل نرم افزاری در موبایل های تولیدی این شرکت بوده است.

کمپانی مذکور ضمن ارسال ایمیلی به خرده فروشی ها و همینطور کاربرانی که اقدام به پیش خرید پرچمدار جدیدش کرده بودند، تاخیر مورد بحث را تائید و سپس ذکر نموده موبایل های مونتاژ شده باید مجدداً به آخرین به روز رسانی نرم افزاری ارتقا یابند.

از سوی دیگر مشتریانی که One M9 را پیش خرید کرده بودند، دریافت این ایمیل را تائید نموده و می گویند HTC به آنها گفته که سفارش شان را ظرف چند روز یا چند هفته آینده تحویل خواهد داد.

یکی از کاربران وب سایت تایوانی Mobile01، که در زمینه اطلاع رسانی اخبار اسمارت فون ها فعالیت دارد هم ادعا نموده پرچمداران جدید کمپانی تایوانی در هنگام بوت با مشکل مواجه بوده و راه اندازی اولیه آنها به درستی صورت نمی پذیرفته، لذا این شرکت تصمیم گرفته با ایجاد تاخیر در زمان عرضه نهایی محصول، مسئله ی یاد شده را برطرف و از پدید آمدن دردسرهای بعدی جلوگیری نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • shayan
    shayan | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

    بده داره ایراد های احتمالی رو میگیره بعد میده بیرون؟؟؟
    یا میخواین مث یه سری شرکتا همون طوری بی تفاوت گوشی رو عرضه کنه؟من نمیفهمم انگار بعضیا با این گوشی دارن!

    • محمد رضا
      محمد رضا | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

      اچ تی سی نسبت به قبل هیچیزش عوض نشدهههههههه
      آخه تو چی میدونی از از گوشی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی