ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت پیش نمایش های آفیس ۲۰۱۶ و اسکایپ برای مشاغل را عرضه کرد

امروز نسخه ی پیش نمایشی از آفیس ۲۰۱۶ به صورت غیر رسمی به اینترنت راه یافت که برخی جزئیات این محصول محبوب مایکروسافتی ها، مانند اضافه شدن یک تم با رنگ های متنوع و دارای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

امروز نسخه ی پیش نمایشی از آفیس ۲۰۱۶ به صورت غیر رسمی به اینترنت راه یافت که برخی جزئیات این محصول محبوب مایکروسافتی ها، مانند اضافه شدن یک تم با رنگ های متنوع و دارای ظاهری مشابه نسخه های ارائه شده برای سیستم عامل های OS X، اندروید و iOS‌ را آشکار ساخت.

اما ساعاتی قبل غول نرم افزاری ساکن ردموند، به صورت رسمی یک پیش نمایش فنی از مجموعه ی جدید آفیس خود را در اختیار فعالان صنعت IT و توسعه دهندگان قرار داد.

Kirk Koenigsbauer، از مایکروسافت نیز در همین رابطه توضیح داده که این بیلد اولیه همه ی قابلیت هایی که شرکتش تلاش می کند در محصول نهایی ارائه نماید را به همراه ندارد. ولی افراد می توانند به کمک آن و به روز رسانی های ماهیانه ای که عرضه خواهند گشت، رفته رفته از آنچه که قرار است با عنوان آفیس ۲۰۱۶ روانه ی بازار گردد آگاهی کسب نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در نسخه ی کنونی آفیس ۲۰۱۶ قابلیت جستجوی Outlook بهبود یافته، میزان استفاده از حافظه و کارایی سیستم تحویل ایمیل بهینه گشته، ضمن اینکه ساده سازی هایی نیز در مورد عملیات وارد کردن تصویر به نرم افزارهای Word و اکسل صورت پذیرفته است.

در حالیکه مایکروسافت در نسخه ی پیشین آفیس با ارائه راهکارهای جدید به توسعه دهندگان، شیوه های مختلفی از ایجاد اتوماسیون های گوناگون و موراد دیگری از این دست را در اختیارشان قرار داده بود، اکنون می گوید امکانات مربوط به ماکرو در ورژن ۲۰۱۶ فرق به خصوصی نکرده و اسناد و راهنماهای پیشین در مورد استفاده از آنها کماکان سندیت دارند.

office2016colorfultheme1_1020.0

البته چنین رویکردی، شاید بیش از هر فرد دیگری، مشتریان شرکتی و اهالی کسب و کار را که ماکروها و اتوماسیون هایی پیچیده در آفیس ۲۰۱۳ برای خود تعریف نموده اند خوشحال نماید.

در کنار پیش نمایش فنی آفیس ۲۰۱۶، مایکروسافت یک نسخه ی آزمایشی از اسکایپ برای مشاغل (Skype for Business) را نیز راه اندازی نموده؛ این نسخه ی جدید از ابزار یاد شده در اصل جایگزینی محسوب می شود برای Lync، یا همان راه حل ارتباطی پیشین ارائه گشته از جانب ردموندی ها برای کسب و کارها و مشتریان تجاری.

نسخه ی نهایی اسکایپ برای مشاغل در ماه آوریل آماده ی عرضه خواهد بود و برای دسترسی به پیش نمایش ارائه شده ی کنونی می توانید در این وب سایت ثبت نام نمایید.

علاقه مندان به آفیس ۲۰۱۶ هم برای دریافت مجموعه ای که هم اکنون آماده ی تست شده کافی است به این لینک رجوع نموده و در طرح مرتبط ثبت نام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

    کاشکی حالا که مایکروسافت اینقدر رویکردش نسبت به قبل تغییر کرده، یه مجموعه آفیس هم برای سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس بسازه...

    • saeid
      saeid | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

      اره خیلی عالی میشه
      مثلا ورد رو توی اوبونتو با بقیه داشته باشی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

    ممنون مایکروسافت آفیس تنها قسمتیه که اگر نداشتمش شاید با مشکلای خیلی زیادی برخورد میکردم خیلی بهم کمک کرده

  • مرتضی عبدی
    مرتضی عبدی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

    من که رو setup میزنم یه پنجره باز میشه و بسته میشه ویندوزم هم ویندوز دهه

  • سید علی
    سید علی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

    سلام.
    طراحی و راه اندازی انواع وبسایت پذیرفته میشود

    جهت اطلاعات بیشتر به آگهی زیر مراجعه کنید:
    http://abadan.divar.ir/v/lz30yhtdg/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی