ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی 6tag؛ اپلیکیشن غیر رسمی اینستاگرام با امکانات کامل برای ویندوزفون

اینستاگرام ویندوزفون مدت قابل توجهی است که در مرحله بتا به سر می برد و کاربران این سیستم عامل، هنوز هم امکان تگ کردن افراد یا آپلود ویدئو از طریق آن را ندارند. برای رفع محدودیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

اینستاگرام ویندوزفون مدت قابل توجهی است که در مرحله بتا به سر می برد و کاربران این سیستم عامل، هنوز هم امکان تگ کردن افراد یا آپلود ویدئو از طریق آن را ندارند.

برای رفع محدودیت های نسخه بتا، اپلیکیشن هایی غیر رسمی وجود دارند که با استفاده از آنها می توان به امکاناتی نظیر نسخه اندروید و iOS اینستاگرام در ویندوزفون دست یافت. 6tag یکی از بهترین نمونه هاست که امروز به معرفیش خواهیم پرداخت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

امکانات 6tag به قدری کاملند که شاید با عرضه نسخه نهایی اینستاگرام، باز هم حاضر نباشید تا رهایش کنید. 6tag کلیه محدودیت های نسخه بتای اینستاگرام را از میان برداشته و بر خلاف آن امکان آپلود ویدئو، تگ کردن افراد و استفاده از Photo Map را در اختیار کاربر قرار می دهد.

6tag 22

کلیه فیلترهای آشنای اینستاگرام در این نسخه غیر رسمی، شبیه سازی شده اند و از لحاظ فنی نیز مشکلی در قابلیت های آن نمی یابید. 6tag به طور کامل از دوربین سلفی و اصلی پشتیبانی کرده و در نسخه جدید، مشکل دریافت اعلان هایش نیز رفع شده است.

فیلترهای خطی و شعاعی Tilt Shift نیز با تنظیمات بیشتری نسبت به بتای اینستاگرام در اختیار شما قرار گرفته تا بتوان 6tag را یکی از کامل ترین اپ های غیر رسمی و جایگزین اینستاگرام دانست. این اپ بسیار کاربردی را می توانید با حجم 8 مگابایت و به رایگان برای موبایل های ویندوزفونی تان دریافت کنید.

6tag

6tag

سازنده: Rudy Huyn قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • marjan
    marjan | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    سلام ، برنامه ی 6tag عالی بود و به راحتی ازش استفاده میکردم ولی از امروز صبح باز نمیشه و فقط پیغام checkpoint میده و هیچ کاری نمیکنه ، راهنمایی کنید لطفا نمیدونم باید چیکارش کنم

    • محسن
      محسن | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

      باید اکانتتو ثبت کنی
      باید بری توی ایسنتای اندرورد و شمارتو تایید کنی
      بعد می تونی استفاده کنی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی