ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کسپرسکی !Phound را منتشر کرد؛ اپلیکیشنی برای یافتن موبایل های گم شده یا به سرقت رفته

طبق برآورد شرکت امنیتی کسپرسکی، به طور میانگین از میان بیست نفر، یک نفر موبایل خود را به دلیل حواس پرتی یا سرقت گم می کند. گفته شده که این رقم در برخی کشورها به یک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۱۵

طبق برآورد شرکت امنیتی کسپرسکی، به طور میانگین از میان بیست نفر، یک نفر موبایل خود را به دلیل حواس پرتی یا سرقت گم می کند. گفته شده که این رقم در برخی کشورها به یک در میان شش نفر هم می رسد.

برای پیشگیری از چنین مشکلی، کسپرسکی یک اپلیکیشن رایگان برای صاحبان گجت های اندرویدی عرضه کرده تا موبایل های سرقتی یا گم شده شان را به آسانی ردیابی نمایند. !Phound نام این اپلیکیشن است که هم اکنون می توان آن را از گوگل پلی دریافت نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

!Phound به عنوان یک اپلیکیشن ضد سرقت، به کاربران کمک می کند تا از اطلاعات موجود در گجت، هنگامی که گم شده یا به سرقت رفته محافظت کنند. در کنار قابلیت ردیابی سریع موبایل گم شده، فاوند می تواند دستگاه اندرویدی را از راه دور به طور کامل قفل کند تا دسترسی به اطلاعات موبایل برای افراد غریبه غیر ممکن گردد.

Kas 1

کاربران آن همچنین می توانند با ورود به پورتال تحت وب MyKaspersky از طریق مرورگرهای اینترنتی، موبایل خود را از راه دور کنترل کنند. با فاوند می توان از راه دور، دوربین جلوی موبایل را فعال نمود. بنابراین کاربر می تواند از چهره سارق موبایل عکس برداری کند.

اگر هم موبایل فقط گم شده باشد، کاربر با فعال نمودن یک پیام به صورت پاپ آپ روی صفحه می تواند از یابنده خواهش کند که موبایل را به او بازگرداند. پورتال My Kaspersky همچنین امکان پاک کردن کلیه اطلاعات موجود در دستگاه، چه در حافظه داخلی و چه SD را از راه دور برای کاربر فراهم کرده است.

ضمنا اگر موبایل را در گوشه و کنار خانه گم کرده باشید، کافیست با فعال سازی یک زنگ هشدار از طریق پورتال کسپرسکی به آسانی و با کمترین زمان آن را بیابید. فاوند هم اکنون به صورت رایگان از طریق گوگل پلی قابل دانلود است.

!Phound

!Phound

سازنده: Kaspersky Lаb قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • aliasghar
    aliasghar | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

    گوشی حتما به اینترنت وصل باشه تا بشه از راه دور کنترلش کرد؟؟؟؟؟؟ اگه اینجوری باشه چه فایده؟

  • TROOL
    TROOL | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

  • pars
    pars | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    Kaspersky آنتی ویروس رایگان نداره ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی